مواضع تند رحیمی در پاسخ به استاندار
رحیمی : حتی استاندار هم در میدان و کوچه بازار تغییر نمی‌کند، حکم هیچ رئیس دانشگاهی و یا استانداری با یک شب‌نامه‌ها لغو نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 21 November 2017
روز گذشته در جلسه شورای پژوهش ، که عده ای از مدیران در جلسه حاضر نبودند و این باعث عصبانیت استاندار و بیان مواضع تند نسبت به این مدیران شد . اما مهمترین موضوع نبودن رئیس دانشگاه یاسوج بود که استاندار وی را از سمت دبیری شورای پژوهش عزل کرد موضوعی که به مذاق رحیمی خوش نیامد و به شدت نسبت به آن واکنش نشان داد.(اینجا )
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمودرضا رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سطح کشور دانشگاه‌ها آیین‌نامه‌ها و مقررات خاص خود را دارد، اظهار کرد: دانشگاه یاسوج یک دستگاه علمی و پژوهشی، و این در حالی است استانداری کهگیلویه و بویراحمد تنها یک دستگاه نظارتی و اجرایی است.
رحیمی در ادامه با اشاره به جلسه دیروز کارگروه پژوهش، بیان کرد: آقای استاندار دیروز در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان با عصبانیت و ناراحتی اظهار کرد که « از نظر من رئیس دانشگاه یاسوج دیگر دبیری شورای پژوهش نیست» و در واقع رسانه‌ها نوشته‌اند که رئیس دانشگاه یاسوج برکنار شده است، این در صورتی است که معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم دستور العمل‌هایی را برای هفته پژوهش به استانداران ابلاغ کرده، و باید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرسید که آقای احمدی بعد از ۸ روز که از این ابلاغیه می‌گذرد، چه اهمیتی به هفته پژوهش داده است؟
وی تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه‌ی پژوهش تبصره ۲، بند الف ماده ۴، رئیس ستاد فناوری کشور، استانداران را مورد خطاب قرار داده است که رئیس ما در حوزه فناوری و پژوهش استاندار است.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا باید آئین‌نامه شورای پژوهش و فناوری را می‌خواند، و در اولین جلسه بنده را به عنوان دبیر پژوهش انتخاب می‌کرد و در جلسه بعدی مرا عزل می‌کرد، چرا که بنده هنوز از سوی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس شورای پژوهش و فناوری به عنوان دبیری انتخاب نشده‌ام که ایشان مرا با آن عصبانیت عزل می‌کنند.

رحیمی‌ با بیان اینکه آئین‌نامه شورای پژوهش روشن و صریح است، اظهار داشت: ابتدا باید استاندار آن را می‌خواند و خواسته‌هایش را بیان می‌کرد و اگر در برنامه‌ریزی خود ناتوان بودیم، آن وقت هر چه می‌خواستند، می‌گفتند. این اشکال از کیست، هیچ دعوت‌نامه‌ای برای بنده به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ارسال نشده است. حتی تلفنی هم به بنده اطلاع‌ نداده‌اند.

وی افزود: آقای استاندار این آئین‌نامه‌ها هم در سایت‌های اینترنتی وجود دارد، و شما می‌تواند بروید، بینید و بخوانید. نمی‌توانیم خارج از چارچوب و قانون کاری انجام بدهیم‌. و در این چارچوب هر کس باید وظیفه خود را انجام دهد.

رئیس دانشگاه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر مدیران، اظهار کرد: در آئین‌نامه‌های جامع مدیریتی امده است که رئیس دانشگاه یاسوج توسط وزیر علوم انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ابلاغ می‌شود و بعد وزیر می‌تواند آن را به هیئت دولت ابلاغ کند. رئیس دانشگاه در یک میدان شهر عوض نمی‌شود، حتی استاندار هم در میدان و کوچه بازار تغییر نمی‌کند، حکم هیچ رئیس دانشگاهی و یا استانداری با یک شب‌نامه‌ها لغو نمی‌شود.

رحیمی گفت: با آبروی استان بازی نکنید، و هر روز عده‌ای کاغذی را زیر بغل می‌گذارند و با حضور در وزارتخانه به دنبال تغییر مدیران هستند، این کار را نکنید، وزارتخانه‌ها به این حرف‌ها بهایی نمی‌دهند چرا که آنها تخصصی کار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
خودت را آماده کن برای رفتن. رحیمی بای بای✋
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
جناب رحیمی اگه شما اطلاع ندشتید چطور معاون شما در جلسه بود؟ دوم اینکه وقتی شما تشریف نداشتید چگونه شما منصوب می کرد ؟ لطفا بگذارید کمی جدیت در کار این استان فلک زده بوجود آ ید بس است فرمالیته وآ مارهای الکی در جلسه های کشکی بس است خط بازی چپ وراست دست از جان این مردم بیچاره بر دارید بگذارید یه فکری برای جوانان مردم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
برادر رحیمی می دونم پشتت کجا گرمه ! اما مطمئنم اونم خیلی نمی تونه برات کاری انجام بده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
درود بر شهامتت
استاندار هوایی شده و باید روبه رویش ایستاد
ما به شهامت امثال رحیمی نیازمندیم
داتشجو از چرام
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
استاندار خیلی عجول است و کم تجربه،نمایندگی تجربه نیست باید در میدان اجرا عیار مشخص شود باید استاندار ظرفیتش را بالا ببرد،مدام دارد به مردم استان توهین میکند،خودش را کنترل نکند برایش مشکل درست میشود
یک جانباز شیمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
درود وسلام خدا بر استاندار قاطع که حقایق را خوب زود می فهمند درهمین دانشگاه رحیمی بی عدالتی بی داد میکند ۴ الی ۵ نفر هستنند در این دانشگاه که همگی باهم یا اقوام اند یا دوست وبا هم هماهنگ هستند هر کاری دل شان میخواند انجام میدهند کاری هم به قوانین ومقررات وبخشنامه های استانی وکشوری ندارند ازاستاندار محبوب انتظار داریم ریشه این بی عدالتی را برای همیشه در این دانشگاه برای برچینیدو,بدانیدهم خداوند حامی شماست هم مردم وهم خانواده های شهدا,آزادگان,جانبازان,رزمندگان,وبرای موفقیت شما دراین راه دعا میکنند
شبگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
محمووووووود،دست و پا نزن،باید بری،از اون یکی محمود(احمدی نژاد)عبرت نگرفتی،دست از جاه طلبی بردار،تو به درد ریاست دانشگاه نمیخوری،خیلی زود خودت رو گم کردی،البته طبیعیه تا حالا به عمرت یک سِمت هم نداشتی با رانت رییس شدی ،با رفتنت خوشحالمون کن،این همه مدت برای خوشحالیه افراد قدم برنداشتی یه بار هم که شده خوب باش
صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را،خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار