مقدم تاکید کرد: اکیپ های خدمات رسان شهرداری در چند نقطه شهر در آماده باش کامل هستند و 2 شیفت 24 ساعته نیز آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی می باشند.
کد خبر: ۵۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 21 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهردار یاسوج گفت: ستاد بحران شهرداری یاسوج برای جلوگیری از حوادث احتمالی در بارندگی ها در آمادگی کامل بسر می برد.

نستهن مقدم در گفتگویی تلفنی با برنامه رادیویی پاسخ با اشاره به پیش بینی بارندگی از سوی هواشناسی بیان کرد: نشست ستاد بحران شهرداری یاسوج تشکیل شده است و تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

مقدم تاکید کرد: اکیپ های خدمات رسان شهرداری در چند نقطه شهر در آماده باش کامل هستند و 2 شیفت 24 ساعته نیز آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی می باشند.

وی با اشاره به مشکلات و معضلاتی که هنگام بارش نزولات جوی رخ می دهد، گفت: در فصل بارندگی شاهد مشکلاتی از جمله انسداد آبراهه ها و معابر هستیم و که این مشکلات با بارندگی اول بیشتر است چرا که وضعیت آبراهه ها مشخص نیست.

شهردار یاسوج ادامه داد: در جلسات ستاد بحران شهرداری گره ها و نقاط بحرانی شناسایی شده است و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، انشالله در سریعترین زمان ممکن اکیپ های خدمات رسان نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهند کرد.

​ بازسای و ترمیم حفاریها و کنده کاری‌ها از سوی دستگاه های خدمات رسان تسریع یابد

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کنده کاری صورت گرفته از سوی شرکت های خدمات رسان، نیز گفت: هرگونه کنده کاری باید با مجوز و استعلام از شهرداری صورت گیرد و اطلاع رسانی شود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید مدنظر باشد تسریع در بازسای و ترمیم حفاریها و کنده کاری‌ها است.
نستهن مقدم ادامه داد: ترمیم و بازسازی کنده کاری های صورت گرفته باید توسط دستگاه های خدمات رسان انجام شود و شهرداری بر حسب وظیفه نظارتی خود موارد را به دستگاه های مسئول اعلام می نماید.

ترمیم معابر شهر یاسوج آغاز شده است

مقدم همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره ترمیم معابر شهر یاسوج بیان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات بهسازی و آسفالت معابر در چند نقطه شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: در شرف آباد، بنسجنان، سی متری رضایی ها و ابوذرها عملیات آسفالت شروع شده است و در حال انجام است.

مقدم با اشاره به وسعت بالای معابری که نیاز به آسفالت و ترمیم دارند، تاکید کرد: با توجه به توان اجرایی شهرداری و حجم مشکلات، اجرای عملیات همزمان در همه نقاط وجود ندارد و بر همین اساس آسفالت خیابان ها با اولویت بندی و برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.

با هر گونه کم کاری شدیدا برخورد می کنیم

شهردار یاسوج در پایان با تاکید بر برخورد شدید با هرگونه کم کاری، ابراز کرد: سامانه 137 شهرداری آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات شهروندان محترم می باشد و مواردی که شهروندان اطلاع می دهند را در بررسی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
چه ستاد بحران خواب باشد یا درحالت آماده باش توفیری ندارد پس یخوابید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار