مدیر ارتباطات سیار استان عنوان کرد: در تابستان امسال پهنای باند را از ۵۰۰ میگ به ۱۰۰۰ میگ افزایش دادیم در حالی که با همان ۵۰۰ میگ نیز میتوانستیم خدمات رسانی کنیم و در حال حاضر بهترین پهنای باند را در شهر دهدشت داریم.
کد خبر: ۵۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 21 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امروزه فناوری های نوین ارتباطی تحولات شگرفی در حیطه های مختلف فرهنگی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی بوجود آورده است به گونه ای که سیمای جوامع را دگرگون نموده است.

مدیر ارتباطات سیار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد/ هیچگونه مشکلی در سطح شبکه های همراه اول در شهر دهدشت وجود ندارد
از میان این تکنولوژی ها تلفن همراه نقش بسزایی در این تحولات داشته است به طوری که در عصر حاضر به عنوان یک رسانه جمعی شناخته می شود و هدف آن برقراری ارتباط در جامعه می باشد و در اشکال مختلف نوشتاری، کلامی و تصویری نقش بسیار زیادی در گسترش ارتباطات جامعه به عهده گرفته است. اما با توسعه خدمات تلفن همراه در ایران و افزایش تعداد خطوط اپراتورهای مختلف، مسائل اجتماعی و فرهنگی جدیدی گریبان گیر جامعه شده است.
این روزها خطوط تلفن همراه در سطح شهر دهدشت وضعیت مطلوبی ندارد و اختلال در سطح اپراتور همراه اول مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است به طور که در بعضی از مناطق شهر در اکثر ساعات روز آنتن دهی ندارد.
با توجه به اینکه جمعیت زیادی از شهروندان دهدشت از اپراتور همراه اول استفاده می کنند و استفاده از اینترنت در واقع جزیی از زندگی مردم شده است، عدم آنتن دهی مناسب و پایدار در ساعت شبانه روز باعث دلخوری و ناراحتی مردم شده است و این سرویس دهی ضعیف علیرغم مشکلات عدیده حتی باعث می شود که به سمت اپراتورهای دیگر بروند.
 مدیر ارتباطات سیار استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار تابناک گفت: در حال حاضر تمام سایت های همراه اول در سطح شهر سالم بوده و جز یک مورد مابقی هیچگونه مشکل خاصی ندارند. 
کرامت نیک اقبال اظهار داشت: یکی از قطعات شبکه ۳G سایت شهرداری خراب شده است و در اولین فرصت قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد اما دیگر شبکه های این سایت در حال حاضر سالم بوده و در حال سرویس دهی هستند.
نیک اقبال افزود: چنانچه خرابی در شبکه ها ایجاد شود، بصورت مانیتورینگ مشاهده میشود و رفع میشود.
وی گفت: سیستم مانیتورینگ شبکه بصورت روزانه رصد خواهد شد و چنانچه مشکلی در هریک از شبکه سایت ها ایجاد شود فوری برطرف خواهد شد.
مدیر ارتباطات سیار استان عنوان کرد: در تابستان امسال پهنای باند را از ۵۰۰ میگ به ۱۰۰۰ میگ افزایش دادیم در حالی که با همان ۵۰۰ میگ نیز میتوانستیم خدمات رسانی کنیم و در حال حاضر بهترین پهنای باند را در شهر دهدشت داریم.
نیک اقبال گفت: در حال اضافه کردن یک سری ظرفیت های جدیدی به شبکه هستیم و چنانچه اختلالی در سطح شبکه بوجود می آید کاملأ طبیعی است.
وی اضافه کرد: هر یک از سایت ها با ۵ شبکه در حال سرویس دهی هستند و چنانچه در یکی از شبکه ها اختلالی ایجاد شود ۴ شبکه دیگر سرویس دهی خواهند کرد.
نیک اقبال در پایان گفت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در پوشش دهی نداریم و از شهروندان عزیز خواهشمندم در صورت مشاهده هرگونه مشکلی با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و آن را اطلاع دهند تا همکاران عزیز در اولین فرصت به آن رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار