کد خبر: ۵۲۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 21 November 2017
رئیس دانشگاه یاسوج سراسیمه به جلسه ستاد اموال غیرمنقول استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار این استان برگزار شد، آمد.

به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز جلسه ستاد اموال غیرمنقول استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار این استان برگزار شد. رئیس دانشگاه یاسوج و تعدادی از مدیران نیز عضو این جلسه بودند که رئیس کمیته اموال غیرمنقول دانشگاه یاسوج به جای محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه در این جلسه حضور پیدا کرد، اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد این مسوول را از جلسه بیرون کرد و به او گفت: به آقای رحیمی رئیس دانشگاه بگو تا بیاید.

این فرد بیرون از جلسه با رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج تماس می‌گیرد و رحیمی سراسیمه خودش را به پشت درب سالن جلسات می‌‌رساند که وی بعد از تأیید استاندار با ۱۵ دقیقه تأخیر وارد سالن جلسات می‌شود.

محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج ساعتی قبل حرف‌های تندی را بر علیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد زده بود و از خادمی استاندار سابق تمجید کرد.

گفته می‌شود، رحیمی در جلسات رسمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همانند جلسه شورای برنامه‌ریزی، شورای پژوهش و … به ندرت شرکت می‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار