کد خبر: ۵۲۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 21 November 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه نقل و انتقال اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی فقط با مجوز این شرکت امکان پذیر است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام با ذکر این مطلب افزود: بر اساس قوانین و مقررات و ضوابط موجود هرگونه نقل و انتقال اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی تنها با مجوز این شرکت و با قید در دفترچه قرارداد امکان پذیر است .
وی افزود : نقل و انتقال اراضی در خارج از این شرکت و در دفاتر اسناد رسمی و بصورت وکالتی مشکلات عدیده ای را برای خریداران و بعضاً برای فروشندگان این اراضی بوجود اورده است .
بنام با اشاره به دستوالعمل جدید مبنی بر ممنوعیت فروش زمین خام در شهرکهای صنعتی تصریح کرد: تمـامی موارد مربوط به نقل و انتقـال زمین در شهرکهـا و نواحی صنعتی که در خارج از شرکت های استانی صورت پذیرفته وجاهت قانونی ندارند .
وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگوئی به مراجعین در سریعترین زمان گفت: آندسته از اشخاصی حقیقی و حقوقی که تمایل به سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت دارند با مراجعه به این شرکت، نسبت به خرید و فروش اقدام نموده، تا ضمن بهره مندی از خدمات و بسته های تشویقی این حوزه، با طی مسیر قانونی از بروز مشکلات احتمالی و هدررفت منابع خود جلوگیری نمایند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار