بر اساس تصاویر ارسالی محور جوخانه در شهرستان چرام هم اکنون شاهد بارش شدید برف می باشد که نیروهای راهداری این شهرستان با اقدامات فوری ، سعی در باز نگه داشتن جاده را دارند.
کد خبر: ۵۲۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 21 November 2017
با ورود سامانه بارشی از ظهر امروز بارش ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و گزارش ها حکایت از شدت گرفتن بارش ها در ساعات اخیر در اکثر نقاط استان دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بر اساس تصاویر ارسالی محور جوخانه در شهرستان چرام هم اکنون شاهد بارش شدید برف می باشد که نیروهای راهداری این شهرستان با اقدامات فوری ، سعی در باز نگه داشتن جاده را دارند.
بنابر این گزارش ، این راهداران خواستار توجه جدی رانندگانی که از این مسیر قصد تردد دارند ، شده اند و تجهیز خودرو به همه ی امکانات لازم خصوصا زنجیر چرخ و پر بودن باک خودرو از سوخت را ضروری می دانند.
بخشدار سرفاریاب هم دقایقی پیش در گفتگو با تابناک گفت : بارش برف در محور چرام به یاسوج ادامه دارد و راهداران به همراه مسئول راهداری شهرستان در مسیر حضور دارند و اقدام به برف روبی می نمایند که خوشبختانه جاده تاکنون باز نگه داشته شده است اما احتمال مسدود شدن آن وجود دارد.
آتش سودا افزود : به رانندگانی که از ان مسیر قصد عبور دارند توصیه می شود حتما از تجهیزات زمستانی در خودروی خود مطمئن باشند ضمن اینکه حتما از سالم بودن بخاری خودرو یقین داشته باشند.
وی گفت : کسانی که همراه خود بیمار دارند حتما مسیرهای گرمسیری را انتخاب نمایند هر چند توصیه ما به همه ی رانندگان عزیز این است که در چنین شرایطی از مسیرهای گرمسیری استفاده کنند .
تصاویر تکمیلی
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
بزاریدبرف بیادامدادبه چه دردمیخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار