کد خبر: ۵۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 22 November 2017
مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه مستندات واگذاری برخی مجتمع‌های گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج به غیر موجود است، گفت: طبق قرارداد این کار تخلف بوده و قرارداد قابل فسخ است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی محسنیان ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مجتمع‌های گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج اظهار داشت: طبق قرارداد هرگونه واگذاری مجتمع‌های گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج به غیر ممنوع بوده و در صورت وقوع چنین مسأله‌ای، قرارداد قابل فسخ است.

وی افزود: هدف دولت از ایجاد این واحدهای تولیدی اشتغال‌زایی و تولید بوده، این در حالی است که در این مکان‌ها بورس‌بازی و رانت ایجاد شده است.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: مداخله کارکنان دولت از دیگر مشکلات فرودگاه یاسوج با مجتمع‌های گلخانه‌ای بوده، این در حالی است که طبق قرارداد، کارکنان دولت از مداخله در این موضوع منع شده‌اند.

محسنیان با بیان اینکه گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج به برخی تعهدات ذکر شده در قرارداد نیز عمل نکردند، ابراز کرد: نصب دوربین‌های مداربسته، روشنایی معابر محوطه و استقرار نگهبان از جمله این تعهدات بود که از سوی گلخانه‌داران اجرایی نشد.

وی در رابطه با ادعای گلخانه‌داران مبنی بر جلوگیری از ورود کارگران گلخانه به فرودگاه نیز گفت: از ابتدای عقد قرارداد، ممنوعیتی برای ورود و خروج کارگران نبوده و پلیس فرودگاه متناسب با دستورالعمل شورای عالی امنیت ملی عمل می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار