دبیراجرایی دومین همایش ملی منع خشونت علیه زنان:
دبیر اجرایی دومین همایش ملی منع خشونت علیه زنان گفت: وکلا می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی ایفا کرده و در راستای خلأهای تأمینی، اجرایی و قوانین منع خشونت زنان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریبا رضایی در دومین همایش ملی منع خشونت علیه زنان که صبح امروز با حضور شهین‌دخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور، استاندار قزوین و دیگر مسؤولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش کانون وکلا در جامعه اظهار داشت: کانون وکلا در برقراری تأمین امنیت زنان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: وکلا می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی ایفا کرده و در راستای خلأهای تأمینی، اجرایی و قوانین منع خشونت زنان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

دبیر دومین همایش ملی منع خشونت علیه زنان ادامه داد: این همایش با هدف دفاع از حقوق بانوان و کرامت زنان برگزار شده که باید معضلات موجود در جامعه و خشونت‌هایی که وجود دارد، با تدابیر درست و ارائه راهکار مناسب برطرف شود.

رضایی عنوان کرد: با ارائه آموزش‌های همگانی می‌طلبد به حقوق زنان بیش از پیش توجه کرد که این مهم نیازمند بررسی قوانین دینی است.

این مسؤول گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرا کردن قوانین و پیشگیری از خشونت علیه زنان در جامعه همکاری و تعامل داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار