کد خبر: ۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵ 26 June 2015
فرمانداران ساوجبلاغ و نظرآباد در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مسوولان کمیته های تخصصی این دوره از انتخابات را در این دو شهرستان منصوب کردند.
فرماندارساوجبلاغ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احکام جدا گانه این مسوولان در قالب کمیته های تخصصی انتخابات به منظور انجام وظایف قانونی نسبت به دو انتخابات مهمی که در پیش رو داریم صادر شده است .

ابوالقاسم پالیز گیر افزود: از امروز تا زمان اعلام نتایج انتخابات مسوولان کمیته های تخصصی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری موظف به فعالیت های قانونی و اجرایی مربوطه در چهار چوب قوانین انتخاباتی این دوره از انتخابات در این شهرستان تعیین شده اند.

وی اظهارکرد: در این حکم عبدالرضا ترابی معاون سیاسی، انتظامی فرماندار ساوجبلاغ به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان ، محسن خازنی دبیر انتخابات و مریم ارمند پیشه مسوول دبیر خانه این دوره از انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه به مسوولان کمیته های این دوره از انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: عیسی قبادی ، محسن دهقان آزاد، علی منصورزارع ، حسن وادی زاده ، زینب ابراهیمی ، سیده هاجر مظفری ، حمید اصل روستا و امراله قدسی به ترتیب به عنوان مسوول کمیته های پشتیبانی ، آموزش ، اطلاع رسانی و سناد، حفاظت و حراست، حقوقی ، بانوان ، حمل و نقل و فناوری و رایانه انتخاب شدند.

فرماندارنظرآباد نیز گفت: از هم اکنون مسوولان کمیته های تخصصی این دوره از انتخابات وظایف کاریشان طبق قوانین و ضوابط انتخاباتی کشورمان آغاز کرده اند.

حجت اله صادقی اظهار کرد: مسوولان کمیته های اجرایی باید با هوشیاری ، تعهد دینی ، انقلابی و ملی که در انتخابات بر عهده دارند به اجرای قوانین و ضوابط انتخاباتی در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بپردازند.

وی در ادامه از رضا زینی وند مقدم که هم اکنون معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری نظرآباد را بر عهده دارد به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان یاد کرد و یادآورشد: محور کاری همه دست اندر کاران برگزار کننده انتخابات مجلس و خبرگان رهبری باید فقط اجرای قانون همراه با اخلاق سالم انتخاباتی باشد.

صادقی دراحکام صادره حسینعلی شرکایی، مجید کیاحیرتی ، رضا اکبر پور ، مجتبی معدندار ، مرتضی خلیلی ، بابک جهانگیری، علیرضا جهانی نسب و علی اصغر حبیبی را به ترتیب به عنوان مسوولان کمیته های پشتیبانی ، اجرایی ، امنیتی ، فناوری اطلاعات ، حراست و استعلامات، آموزش ، تبلیغات و اطلاع رسانی و دیبر خانه این دوره از انتخابات معرفی کرد.

فرماندار نظرآباد گفت : تلاش می کنیم با دقت و تعهد کاری و امنیتی بستر مناسب را برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری که در هفتم اسفند ماه با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی ایران در سراسر کشور برگزار می شود را فراهم آوریم.

شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد به ترتیب با 250 و 150 هزار نفر جمعیت در 35 و 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار