کد خبر: ۵۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 29 November 2017
فرماندار گچساران گفت: روستای آبگرمو از امروز به صورت رسمی به شهر دوگنبدان الحاق شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، جلسه الحاق شدن روستای آبگرمو به شهر دوگنبدان با حضور فرماندار گچساران، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان،کارشناسان حوزه دفتر امور شهری و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مسوولان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که شهر دوگنبدان مانند بسیاری از شهرهای کشور داری حاشیه نشینی است، اظهار کرد :بنا به شرایط خاص شهرستان گچساران از جمله وجود شرکت نفت و جاده‌های ترانزیتی و همچنین نزدیکی به استان‌های جنوبی این شهر مانند دیگر شهرهای استان دارای روستاهای حاشیه است.

وی به مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی امنیتی حاشیه‌نشینی این شهر اشاره کرد و گفت: حاشیه نشینی علاوه بر ایجاد مشکل در خدمات رسانی موجب به وجود آمدن مشکلات اجتماعی و فرهنگی شده است.

رحیمی ابراز کرد: با پیشنهاد که از سوی مسوولان به وزارت کشور در اواخر سال گذشته ارسال شده بود موجب شد که کد روستایی روستای آبگرمو حذف و پس از طی مراحل قانونی امروز این روستا به شهر دوگنبدان الحاق گردیده شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه نظر به سیاست‌های دولت تدبیر و امید رسیدگی به مشکلات و خدمات رسانی بهتر برای روستاها است، ادامه داد: این خدمات‌رسانی و رسیدگی و به روستاها در روستای آبگرمو نیز مشاهده می‌شود.

رحیمی اجرای جدول گذاری به طول 3000 متر، زیرسازی و آماده سازی کلیه معابر روستا به متراژ 60هزار متر مربع سنگ فرش معابر پیاده رو و اجرای دیوار حائل، ساخت پل فلزی، آسفالت معابر سواره رو، اجرا و ساخت سایبان از جمله خدماتی است که توسط مجریان دولت در این روستا اجرا شده است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: از سال 84 تا کنون تعداد 262 فقره پرونده جهت دریافت تسهیلات ساخت مسکن روستایی تشکیل شده است که از این تعداد 186 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

فرماندار گچساران با اشاره به مسوولان شهرداری خاطرنشان کرد: مسوولان شهرداری با نظارت بر ساخت و سازهای این روستا که اکنون به شهر الحاق شده است سعی کنند منبعد اصول شهرسازی در این قسمت اجرا شود.

رحیمی در ادامه تصریح کرد: ساکنین آبگرمو برای اجرای کارهای قانونی و ساخت و ساز‌های جدید به شهرداری دوگنبدان باید مراجعه کنند.

برچسب ها: آبگرمو،گچساران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار