کد خبر: ۵۳۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 01 December 2017
رئیس دانشکده فنی خواهران یاسوج از برگزاری همایش «نقش دانشگاه‌ها در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با محوریت اعتیاد» در یاسوج خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرزانه آرامش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: همایش «نقش دانشگاه‌ها در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با محوریت اعتیاد» 14 آذرماه در یاسوج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد به همت آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج و باهمکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

آرامش ابراز کرد: این همایش با شرکت مسئولان استانی، رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی منطقه 4 دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رؤسا و دانشجویان دانشگاه‌های مرکز استان در تاریخ ١4 آذرماه در یاسوج برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: این همایش در سه بخش ارائه مقالات، کارگاه آموزشی در سه سطح رؤسای دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید و برپایی نمایشگاه برگزار و به حاضرین گواهی شرکت در همایش اعطا می‌شود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج با اشاره به اینکه وجود باورهای غلط در خصوص مواد مخدر و روان گردان و عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی از عوامل گرایش جوانان به سوءمصرف مواد مخدر است، بیان کرد: با توجه به لزوم فراگیر شدن آموزش و پیشگیری از اعتیاد در جامعه، دانشگاه‌ها می‌توانند با اقدامات فرهنگی پیشگیرانه مانند: برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاههای آموزشی نقش برجسته‌ای در آگاه سازی دانشجویان ایفا کنند.

آرامش افزود: در همین راستا آموزشکده فنی دختران یاسوج این همایش را به عنوان اولین همایش دانشگاهی در استان با هدف افزایش سطح آگاهی دانشجویان نسبت به اثرات مخرب و ویرانگر مواد مخدر و آموزش مهارت‌های زندگی به دانشجویان برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار