معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه بابا میدان -گچساران-بهبهان بازدید نمودند.
کد خبر: ۵۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 02 December 2017
باحضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر روز پنج شنبه از پروژه گچساران-بهبهان بازدید به عمل آمد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و وبویراحمد، دکترمحمدعلی علیمردانی در حاشیه بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از راه گچساران،بهبهان با بیان اینکه این راه از مسیرهای شریانی جنوب کشور است،اظهار داشت: طرح چهار خطه بابامیدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد.
علیمردانی تصریح کرد: محور بابا میدان - گچساران- بهبهان بخشی از بزرگراه سراسری شیراز - اهواز است که نواحی جنوب کشور را به مناطق شرقی متصل می‌کند.
وی افزود: عملیات ساخت چهار خطه بابامیدان، گچساران به بهبهان به طول ۱۵۰ کیلومتر هم اکنون در ۲ قطعه گچساران به باشت و گچساران به بهبهان در حال اجراست.
 
بازدید معاون وزیر راه از پروژه بابامیدان- گچساران - بهبهان + تصاویر 
 
علیمردانی با اشاره به این که ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد،۲۵کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد تصریح کرد: تکمیل چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان نقش زیادی در بهبود راه های ارتباطی جنوب کشور دارد.
وی با اشاره به اهمیت چهار خطه شدن این مسیر در کاهش سوانح جاده‌ای به دلیل ترانزیتی بودن این مسیر افزود: با تکمیل این طرح، تحول چشمگیری در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد خواهد شود.
علیمردانی با اشاره به راه مواصلاتی بابا میدان - گچساران و نقش مهم آن در کاهش ترافیک اظهار کرد: این محور یکی از جاده های مهم پرترافیک جنوب کشور است که سالانه شاهد حجم زیاد تردد است.
وی ادامه داد: که قطعه گچساران به بهبهان، از فلکه نرگسی تا پل خیرآباد به طول ۴۰ کیلومتر هم اکنون در دست احداث است که این قطعه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بازدید از بزرگراه بابامیدان – گچساران
بازدید از بزرگراه بابامیدان – گچساران با حضور خادمی و علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر راه به استان بود .
دکتر محمدعلی علیمردانی در حاشیه بازدید از بزرگراه باشت – گچساران که جزیی از طرح بزرگراه بابا میدان- گچساران و گچساران- بهبهان می باشد گفت: طرح بزرگراه بابا میدان- گچساران و گچساران- بهبهان ، در۴ قطعه در دست اجرا بوده است که قطعه نخست از حد فاصل بابامیدان تا باشت به طول ۳۲ کیلومتر ، قطعه دوم از حدفاصل باشت تا سپاهی کشته به طول ۱۸کیلومتر که این قطعه اکنون در دست اجرا بوده ، قطعه سوم از حدفاصل میدان نرگسی گچساران تا پل خیرآباد به طول ۴۰ کیلومتر و قطعه چهارم از حدفاصل پل خیرآباد تا بهبهان به طول ۱۷ کیلومتر می باشد.
 
بازدید معاون وزیر راه از پروژه بابامیدان- گچساران - بهبهان + تصاویر 

وی خاطرنشان کرد محور بابا میدان – گچساران- بهبهان بخشی از بزرگراه سراسری شیراز و اهواز است که نواحی جنوب کشور را به مناطق شرقی متصل می‌کند.
علیمردانی تصریح کرد: احداث باند دوم بزرگراه بابا میدان- گچساران- بهبهان یکی از اولویت‌هاست که از اهداف اصلی این طرح‌ تسهیل در عبور و مرور، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی جاده، تأمین رفاه و آسایش مردم می باشد..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار