کد خبر: ۵۳۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 02 December 2017
دو بازیکن از استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر کشور دعوت شدند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر 80 بازیکن از همه استانهای کشور را به اردوی آماده سازی دعوت کرد که بر این اساس، "احمد رضا جعفری" و "محمد طاهری" از کهگیلویه و بویراحمد ، عضو اکادمی شهیدراد یاسوج و به مربیگری اردشیر راد به مرحله نهایی به این اردو دعوت شده‌اند.

"اردشیر راد"، رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: دو نفر از ورزشکاران نوجوانان والیبال استان با تلاش های فراوان، تمرینات شبانه روزی و رعایت اصول و دستورات یک ورزشکار موفق توانستند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی افزود: برای استعدادیابی بازیکنان والیبال از سال 93 بین 8 هزار نفر آغاز شد که در 5 دوره غربالگری طی چهار سال در پنج شهر کشور از جمله تهران، یاسوج، بوشهر و زنجان انجام شد.

راد بیان کرد: آخرین مرحله استعدادیابی تابستان امسال در زنجان بود که با ارزیابی های صورت گرفته دو نفر از بازیکنان والیبال نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد به نامهای احمد رضا جعفری بعنوان دریافت کننده و محمد طاهری بعنوان قدرتی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایسنا، بیش از 2500 ورزشکار والیبالیست در رده های بانوان و آقایان در تمام شهرهای و بخشهای استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

دعوت از دو بازیکن کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی والیبال +عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار