رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز با بیان اینکه میزبانی از رویدادهای ملی در توسعه وترویج دوچرخه سواری موثر است از برگزاری مجدد مسابقات جایزه بزرگ در این استان خبرداد.
کد خبر: ۵۳۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک : مجید سبزه پرور اظهار کرد: پیش از این یک بار مسابقات جایزه بزرگ را در تابستان برگزار کردیم که با حضور قهرمانان به نام کشور به خوبی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بار دیگر مسابقات جایزه بزرگ کشوری به میزبانی شهر کرج برگزار خواهد شد و انجام این مسابقات برای استان البرز به عنوان قطب دوچرخه سواری کشور می تواند اتفاق خوبی باشد.

سبزه پرور به طرح سه شنبه های بودن خودرو در البرز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری طرح سه شنبه های بدون خودرو در استان البرز اجرا شد که مردم و مسئولان نیز از این طرح حمایت کردند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز ادامه داد: طرح سه شنبه های بدون خودرو تنها در ماه مبارک رمضان متوقف شد و با از سرگیری مجدد این طرح به مرور زمان حمایت مردم از آن نیز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به نخستین سال از اجرایی شدن این طرح جمعی از مسئولان نیز در کنار مردم از این طرح فرهنگی ورزشی حمایت کرده اند و امیدواریم تا در سال های بعد بیشتر مردم روزهای های سه شنبه بدون خودرو از منزل خارج شوند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری به میزبانی کرج در مسابقات این رشته اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از فعالیت های مثبت هیئت دوچرخه سواری در استان البرز برگزاری مسابقات جایزه بزرگ و کوهستان بود.

متولی رشته دوچرخه سواری در استان البرز همچنین درباره آخرین وضعیت تیم های دوچرخه سواری استان گفت: تیم های دوچرخه سواری آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی در سال جاری در مسابقاتی که در آن حضور داشتند صاحب مقام شده اند.

سبزه پرور با اشاره به عدم وجود پیست مخصوص دوچرخه سواری در استان البرز گفت: در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و هزینه سنگین برای احداث پیست ویژه دوچرخه سواری در استان البرز ناگزیر پیست ورزشگاه آزادی را برای پیشبرد برنامه هایمان اجاره کرده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: دوچرخه سواران استان البرز در پیست ورزشگاه آزادی تمرین خود را ادامه می دهند و مشکل عدم وجود پیست اختصاصی برای استان البرز اتفاق خوبی نیست.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار