فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه ها را بزرگترين لايه تأثير گذار در امنیت اجتماعی جامعه عنوان كرد.  
کد خبر: ۵۳۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 02 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه ها را بزرگترين لايه تأثير گذار در امنیت اجتماعی جامعه عنوان كرد.  

ارتقاء امنيت اجتماعی مرهون همکاري و تعامل اصحاب رسانه با پليس است  

سردار "مهدی انصاری" ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي در سطح جامعه را مرهون همکاري و تعامل جامعه رسانه با پليس عنوان کرد. 

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به اينکه امنيت و سلامت دو نعمت مجهول خداوندي است ،به تشريح نقش و جايگاه امنيت در جوامع بشري پرداخت و در ادامه افزود : نظم وامنيت در جامعه مستلزم همکاري و تعامل آحاد جامعه با پليس است و بدون شک همه افراد جامعه در تحقق امنيت نقش دارند.  

سردار "انصاری" اضافه کرد : رسانه هاي گروهي با انتشار دقيق،صحيح و به موقع اخبار و حوادث نقش بسزايي در ارتقاء احساس امنيت در جامعه دارند.  

فرمانده انتظامي استان به برخي اقدامات از سوي افرادي ناآگاه در انتشار اخباري با تيتر هاي منفي اشاره کرد و افزود : برخي افراد با انتشار اين دسته اخبار احساس امنيت را در جامعه به مخاطره مي اندازند.  

این مقام مسئول با بیان اینکه رعایت انصاف، صحت و دقت در انتشار اخبار باعث جلب اعتماد مسئولان و محبوبیت رسانه بین مردم می‌شود نقد و پیگیری را وظیفه و رسالت خبرنگار دانست و افزود: البته نقد منصفانه باشد و پیگیری بر اساس انتقام‌جویی نباشد. 

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اينکه معاونت اجتماعي پل ارتباطي بين مردم و پليس است در ادامه گفت : گسترش تعامل اصحاب رسانه با معاونت اجتماعي در تامين اخبار دقيق وصحيح بسيار موثر است.  

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان خوبی‌ها در کنار نقد و گزارش مشکلات را لازم خواند و بر رعایت صحت در انتشار آمار و اطلاعات و انعکاس مطلب بر اساس آنچه گفته می‌شود، تاکید کرد. 

فرمانده انتظامی استان امنيت را يك توليد جمعي دانست و تصريح كرد: بدون مشاركت مردم و نهادهاي اجتماعي امنيت مطلوب در جامعه محقق نمي شود. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر احساس امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: آحاد مردم جایگاه واقعی پلیس را شناخته و به آن اعتماد کرده‌اند. 

این فرمانده ارشد انتظامی در استان بر وظیفه مهم پلیس در خدمت بی‌ادعا برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه‌سازی این مهم و عمل به وظایف پلیس در گرو همکاری مردم با پلیس و تعامل همه جانبه است. 

سردار انصاری در پایان ، ایمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولایت‌فقیه، تلاش در جهت ارائه خدمات بی‌منت به مردم و عمل به دستورات سلسله‌مراتب را از جمله ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: پلیس مظهر اقتدار جامعه اسلامی است و این اقتدار در مواجهه با قانون‌شکنان بسیار قاطع و در برابر مردم همراه با عطوفت و مهربانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار