کد خبر: ۵۳۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 03 December 2017
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط 20 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بخش مارگون شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لطف اله مسعودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طبق گزارش های ارسالی به واحدهای کنترل، نظارت و بازرسی و حراست این شرکت با هماهنگی‌ نیروی انتظامی، دستگاههای امنیتی و قضایی یک دستگاه کامیون باری با 20 هزار لیتر نفت سفید قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای مخزن نفت در آن تعبیه شده بود، کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و تمامی ۲۰ هزار لیتر نفت کشف شده به انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان انتقال داده شد. متخلفان که یک نفر آنها سابقه قبلی داشت، قصد داشتند این محموله نفت سفید را به خارج از استان انتقال دهند .

مسعودی تصریح کرد: از این میزان سوخت قاچاق ۱۶هزار لیتر آن توسط متخلفان در مکانی خاص انباشته شده بود و ۴هزار لیتر آن در حین حمل کشف و ضبط شده است. ارزش ریالی این محموله سوخت قاچاق کشف شده با قیمت فوب خلیج فارس ۳۶ میلیون تومان و با قیمت یارانه ای 3 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع با احتساب این محموله از ابتدای سالجاری تاکنون140 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

مسعودی اضافه کرد: ۲ اکیپ گشت و بازرسی ۷ نفره در این شرکت برای مبارزه با قاچاق سوخت ایجاد و راه اندازی شده است و مردم استان در صورت مشاهده، موارد مشکوک و قاچاق سوخت را به واحدهای حراست، پایگاه مقاومت بسیج و کنترل و نظارت این شرکت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار