رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هیات تجاری بازاریابی به کشور تانزانیا در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 03 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران موقعیت جغرافیایی خاص تانزانیا در منطقۀ شرق آفریقا را حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: اعزام این هیئت تجاری بازاریابی در راستای هماهنگی های بعمل آمده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا و وزارت خارجه این کشور انجام خواهد شد .

وی با تشریح توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های مورد نیاز بازار کنیا و نیز اهمیت این حضور،اظهار داشت: این هیئت تجاری بازاریابی در زمینه های معدن و صنایع معدنی ، مواد غذایی ، ماشین آلات صنعتی، پتروشیمی، کفش،پوشاک،مصالح ساختمانی، لوازم خانگی،وسایل نقلیه، صنایع تبدیلی کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، منسوجات و خدمات فنی مهندسی و توسعه روابط بانکی به این کشور آفریقایی اعزام خواهد شد .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سفر فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات استان است افزود: از همه‌ی تجار، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان ، تعاونی های تولیدی و صاحبان صنایع برای شرکت در این هیات دعوت می‌شود.

باقری اظهار داشت : فعالین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این سفر با برقرای ارتباط با فعالان اقتصادی کشور تانزانیا محصولات خود را برای عرضه به بازارهای این کشور معرفی نمایند .

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان تا پایان آذرماه انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند حداکثر تا پایان آذرماه با مراجعه به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکندر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
دیگه کشوری خراب تر از تانزانیا نبوددددددددددددددددددددددددد اینم شد سفر اقتصادی مسخره کردن ملت رووووووووو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار