ساعاتی پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از پل سوم بشار که به واقع یکی از عجیب ترین پروژه های استان است ، بازدید نمود .
کد خبر: ۵۳۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دکتر احمدی ، یکشنبه شب از پل سوم بشار که یکی از پر حاشیه ترین پروژه های در دست اجرای استان است  بازدید نمود . 
از زمان حضور احمدی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی ضمن بررسی شرایط این پروژه ، دستور به تشکیل یک تیم ویژه جهت به نتیجه رساندن موانع آن داد که به نظر می رسد کار این تیم که باید گزارشات دقیق و مستمر به استاندار بدهد ، خوب بوده و تحرک زیادی در جهت تکمیل آن صورت گرفته است.
استاندار که از همان روزهای نخست با مطرح کردن مشکلاتی مانند موضوع پل سوم بشار در جلسات برای بحث مخالف بود ، چند مدیر که مستقیم با این پروژه در ارتباط بودند ، از جمله مدیر کل راه و شهرسازی ، فرمانداری بویراحمد ، شهرداری و شورای شهر یاسوج را موظف کرد که طی جلسات تخصصی ، مشکلات را بررسی و خروجی جلسات را به اطلاع وی برسانند ضمن اینکه قرار بر این بود خود بر این موضوع نظارت مستقیم داشته باشد که به نظر می رسد مشکلات این پروژه در حال مرتفع شدن است و  تزریق بودجه به آن تاکنون خوب بوده است به گونه ای که از زمان حضور احمدی بودجه ی چند میلیاردی جذب شده است.
بنا بر این گزارش از زمان حضور استاندار جديد پل بشار پس از تعطيلي ده ساله مجدد شروع بكار نموده و بيش از ١٣ ميلياردتومان براي اين پروژه اعتبار جذب شده است.
پروژه پل سوم بشار که یکی از مصوبه های سفر اول دولت نهم به استان کهگیلویه وبویراحمد بود به دستور هیئت دولت برای کاهش ترافیک و پیوند دادن ضلع جنوبی شهر یاسوج به کمربندی یاسوج به شیراز کلنگ زنی شد.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
بازدید رفته یا اینکه رفته عکس سلفی بندازه؟؟؟
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
بدون رعایت موارد ایمنی ، با کت و شلوار و پزی که داده است ، به نظر می آید به عروسی یکی از اقوامش رفته است !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار