گزارش اختصاصی تابناک
پس از اعلام عمومی نتایج توسط سازمان سنجش ، لیستی به ادارات کل و هسته گزینش جهت ادامه مراحل ارسال می شود و اینکه برخی اعلام می کنند از طریق آشنایان در ادارات کل آموزش و پرورش از نتیجه خود مطلع شده اند کاملا بی اساس است.
کد خبر: ۵۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 04 December 2017
آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 96 در شهریور ماه امسال برگزار و نتایج اولیه آن با 3 برابر ظرفیت پذیرش برای انجام آزمون مصاحبه و تعیین نمره برگزار شد که بنابر خبر منتشره در همان موقع ، اول آذر ماه باید نتایج نهایی اعلام می شد . اما با گذشت حدود دو هفته از زمان اعلامی هنوز این نتایج اعلام نشده است و همین موضوع باعث بروز شایعات متفاوتی در سطح جامعه شده است.
شایعات در فضای مجازی
پیگیری های خبرنگار تابناک ، برخی شایعات موجود در سطح فضای مجازی  مبنی بر اینکه عده ای اعلام می کنند پذیرفته شده نهایی هستند نمی تواند صحت داشته باشد چرا که مسئولین استان ها از نمره ی علمی داوطلبان خبری ندارند بلکه این خود شخص است که نمره علمی خود را می داند و دیگران از آن خبری ندارند مگر اینکه شخص خود اقدام به اعلام کند که آن هم نمی تواند چیزی را اثبات کند.
نکته دیگر اینکه در مرحله مصاحبه بیشتر مدارک در ادارات کل بررسی و پس از تایید به تیم مصاحبه کننده دانشگاه فرهنگیان ارسال شده است و مصاحبه کنندگان هم اطلاعی از نمره ی علمی شخص ندارند و تنها اقدام به انجام مصاحبه می نمایند و نمره کسب شده داوطلب را ارسال می نمایند.
نکته دیگر اینکه به اشتباه اعلام می شود که ابتدا لیست پذیرفته شدگان ابتدا برای تایید نهایی به ادارات کل آموزش و پرورش در استان ها ارسال می شود ! در صورتیکه پیگیری های تابناک نشان از این دارد که پس از اعلام عمومی نتایج توسط سازمان سنجش ، لیستی به ادارات کل و هسته گزینش جهت ادامه مراحل ارسال می شود و اینکه برخی اعلام می کنند از طریق آشنایان در ادارات کل آموزش و پرورش از نتیجه خود مطلع شده اند کاملا بی اساس است.
زمان اعلام نتایج 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که اعلام شده بود ، باید اول آذر ماه نتایج اعلام می شد اما تاکنون اعلام نشده است که مهمترین دلیل محتمل برای این موضوع عدم کسب نمره ی علمی توسط داوطلبان در برخی رشته ها در برخی استان ها باشد چرا که در همان روزهای انجام مصاحبه در برخی رشته ها داوطلبان نتوانسته بودند حداقل نمره لازم را کسب کنند و عملا ظرفیت برخی رشته ها خالی می ماند و این احتمال وجود دارد که این تاخیر برای بررسی مجدد برای تعیین تکلیف ظرفیت های خالی مانده باشد.اما به هر جهت وزیر آموزش و پرورش قول اعلام نتایج در اوایل هفته آینده را داده است اما پیگیری های تابناک احتمال اعلام نتایج طی امشب یا فردا را محتمل می داند هر چند قطع به یقین نیست.
بنابر این گزارش ، وزیر آموزش و پرورش آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی این وزارت خانه را تشریح کرد.
سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم خادمین نماز حوزه ستادی درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش نیز بیان کرد: در این رابطه شاهد کند بودن کار هستیم البته اوایل هفته آینده جزئیات این آزمون مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار