کهگیلویه؛
جهت تقویت نویسندگی و انشا و رشد خلاقیت، تخیل و تفکر دانش آموزان؛ انجمن اهل قلم شهر دهدشت تصمیم گرفت انشا نویسی و قصه نویسی را در مدارس شهری و روستایی ترویج کند.
کد خبر: ۵۳۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 04 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جهت تقویت نویسندگی و انشا و رشد خلاقیت، تخیل و تفکر دانش آموزان؛ انجمن اهل قلم شهر دهدشت تصمیم گرفت انشا نویسی و قصه نویسی را در مدارس شهری و روستایی ترویج کند.

فعال کردن زنگ انشا با محوریت انجمن اهل قلم شهر دهدشت
در راستای اجرای این هدف، از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، آموزش پرورش و نهاد کتابخانه ها دعوت به عمل آمد و در این راستا جلسه ای برگزار شد.
بعد از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارها تصمیم گرفته شد کمیته ای از نمایندگان این نهادها با دبیری حاج آقای آذری تشکیل شود و این کمیته هر هفته مراحل عملی شدن این اهداف را پیگیری کنند.
برگزاری کارگاه هایی برای معلمین و دانش آموزان در ضرورت انشا و شیوه ها و انتخاب موضوع در زنگ انشا از دیگر تصمیمات گرفته شده در این جلسه بود.
به امید خداوند و با تلاش های مستمر و شبانه روزی حجت الاسلام اسماعیل آذری از اساتید حوزه در راستای تحول بنیادین و پویا شدن مجدد زنگ انشاء شاهد فعال شدن این درس حیاتی در مدارس و دست به قلم شدن دانش آموزان باشیم.
در پایان گفتنی است حجت الاسلام اسماعیل آذری استاد حوزه علمیه، چندین سال است که با اقدامات بسیار تأثیر گذار خود با شعار "توپ،قصه،رنگ" در مناطق دور افتاده و حاشیه های شهر دهدشت به تنهایی و با کمک خیرین گام بسیار بزرگی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته اند.

فعال کردن زنگ انشا با محوریت انجمن اهل قلم شهر دهدشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
چگونه میتوان برای حاج آقا آذری نژاد کتاب ارسال کرد؟
سید مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
در جواب نظر بالا لطفأ با این شماره تماس بگیرید تا خدمت تون عرض کنم. ۰۹۱۶۴۸۰۵۴۶۴ آقای گنجی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار