روز دانشجو با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در دانشگاه پیام نور دهدشت؛
صبح روز دوشنبه جلسه پرسش و پاسخ بمانسبت روز دانشجو با حضور عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی در دانشگاه پیام نور برگزارشد.
کد خبر: ۵۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 04 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت کمی زورتر از موعد خود با حضور حاج عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی برگزارشد که بیشترین سوالات را دانشجویان از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس داشتند.

پروژه های نیمه تمام نماینده در جواب دانشجویان + تصاویر
 
در ابتدا یکی از دانشجویان با سوال از نماینده کهگیلویه خواستار گزارش از وضعیت پروژه های در دست اجرا از شهرستان شد و انتقاد کرد که چرا وعده هایتان عملی نشد؟چرا پیشرفتی در انجام این پروژه ها نمی بینیم؟
هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در پاسخ به این سوال، گفت: بنده ۱۸ ماه از عمر نمایندگی م می گذرد و طبیعی است که همه وعده ها به شکل کامل در این مدت کوتاه عملی نشد ولی شما بیایید از پتروشیمی دهدشت بازدید کنید که چقدر پیشرفت فیزیکی داشته و خاکبرداری آن در حال انجام است و به زودی پیمانکار برای شروع کار سایت های صنعتی،سوله ها و ساختمان اداری شروع بکار می کنید.
هاشمی پور در ادامه گزارش کار خود در مدت کمتر از ۲ سال نمایندگی مردم کهگیلویه از خط لوله انتقال آب از سد کوثر از سمت دهدشت غربی اشاره کرد و گفت: با این کار بزرگ دیگر نگران آب شرب شهرستان کهگیلویه نیستیم و شما جوانان تحصیل کرده باید بروید و از نزدیک از این پروژه های بزرگ دیدن کنید و با انصاف حرف بزنید.سردار هاشمی پور در دفاع از کارنامه کاری خود گفت: الحمدلله خط لوله گاز از منطقه دشمن زیاری به سمت دیشموک در حال اجرا و نگرانی خاصی در این مورد نداریم چون طبق روال خود در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد استفاده مردم این مناطق از این نعمت اللهی خواهیم بود.
 دانشجوی دیگری با ذکر این پرسش از نماینده کهگیلویه عنوان کرد: شما قبلا گفتید بنده ماهیانه ۳۰ میلیون تومان حقوق می گیرم آیا دریافت این حقوق نجومی نیست؟
عدل هاشمی پور در پاسخ به این سوال جنجالی تصریح کرد: بنده قبلا گفتم با توجه به تجاربم در حوزه صنعت، راه و ساختمان و امور مهندسی و با توجه به توانم می توانیم در دوران بازنشستگی برای خودم ماهیانه ۳۰ میلیون درآمد داشته باشم ولی بنده این کار را نکردم و آمدم تا در جایی دیگر برای مردم خدمت کنم، من تا جایی که بتوانم برای خدمت به این مردم در این دوره تلاش می کنم و برای همین آمدم.
در بخش پایانی این مراسم دکتر سجادی ریاست دانشگاه پیام نور استان به سوالات تخصصی در امور دانشجویی و آموزشی پاسخ داد و افزود که برای رفع موانع و مشکلات دانشجویان این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را می کنیم تا شاهد شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار