به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌ها صورت می‌گیرد؛
سیدعمران تقوی اظهارداشت:امسال به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌های محصول گندم مقرر شده تا حق بیمه این محصول در سال زراعی جاری از محل غرامت‌های پرداختی به کشاورزان پرداخت شده و سپس مابه‌التفاوت آن از غرامات پرداختی کسر شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 04 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه از پرداخت غرامت محصولات مختلف کشاورزی خبرداد.

پرداخت حق بیمه گندم کاران کهگیلویه ای از محل غرامت‌ها
سید عمران تقوی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این خبر گفت: برای آن دسته از کشاورزانی که در سال زراعی  گذشته محصولات کشاورزی خود را بیمه نموده بودند تمهیداتی فراهم شده است.
تقوی افزود: امسال به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌های محصول گندم مقرر شده تا حق بیمه این محصول در سال زراعی جاری از محل غرامت‌های پرداختی به کشاورزان پرداخت شده و سپس مابه‌التفاوت آن از غرامات پرداختی کسر شود.
وی عنوان کرد: افرادی که مایل نیستند محصولات کشاورزی خود را بیمه نمایند و یا امسال کشت محصولی ندارند در روزهای آینده غرامت  خود را دریافت می کنند.
سید عمران تقوی تصریح کرد: کشاورزان با توجه به پراکنش نامناسب بارندگی در سالهای گذشته و احتمال تکرار این پدیده در سال جاری نسبت به بیمه نمودن محصولات خود اقدام کنند تا دولت از آنها در بروز بلاهای طبیعی حمایت کرده و متضرر نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار