کد خبر: ۵۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 04 December 2017
دوره آموزشی Bmsمدیریت هوشمند ساختمان برای کارکنان تاسیسات واحدهای تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای مقاوم سازی سازها و بهینه سازی مصرف انرژی و ارتقاء و افزایش بهروری دوره آموزشی مدیریت هوشمند ساختمان به منظور اموزش کارکنان تاسیسات واحدهای تابعه مدیریت درمان استان به مدت دو روز برگزار شد.
به استناد اکثر شرکت کنندگان در این دوره آموزشی این دوره یکی از بهترین و مفیدترین دورهایی که تاکنون از سوی واحد آموزش برای همکاران تاسیسات برگزار شده است .
گفتنی است مهندس ستاری مدرس این دوره از کارشناسان خبره و مجرب دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی کشور است که مدت ١٥سال است در این زمینه فعالیت دارد.
وی با تشریح مطالبی در خصوص هوشمند سازی ساختمان با بهترین کیفیت ممکن و همچنین استفاده از سیستم های نظارتی از جمله دوربین های مدار بسته (سیستم حفاظتی و کنترل امنیت سیستم اعلام حریق و اعلام سرقت ) سیستم تهویه مطبوع (گرمایش و سرمایش )و سیستم های روشنایی کار آموزان را با این مقوله اشنا نمود و مباحث تخصصی را به آنان آموزش داد.
وی همچنین نحوی استفاده صحیح و تخصصی جهت بهره مندی اصولی از این سیستم ها را متذکر شد و در مبحث ویژه هوشمند سازی ساختمان نیز بحث برنامه نویسی ،راه اندازی و اجرای سخت افزاری را بطور عملی برای افزایش بهره وری از انرژی بیان نمود.
وی همینطور راهکارههای کاهش مصرف سوخت ،برق و کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی را بطور تخصصی به پرسنل آموزش داد.
گفتنی است سیستم مدیریت هوشمند ساختمان برای اولین بار است که در سازمان تامین اجتماعی به صورت گسترده و فراگیر در همگی استانها آموزش داده می شود و این خود نویدی است از سوی دست اندر کاران سازمان تامین اجتماعی کشور که بر پایه اقتصاد مقاومتی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست بتوانیم از منابع کشور به بهترین شکل بهره مند شویم واز از هدر رفت منابع و انرژی جلوگیری نمائیم .
 
 برگزاری دوره آموزشی Bmsمدیریت هوشمند ساختمان برای کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار