مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد :خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان بسیار موفق عمل نمود به گونه ای که مسئولین منطقه ای از مدیر عامل جمعیت هلال احمر کشور ، کتبا تقاضای تشویقی جمعیت هلال احمر استان را نموده اند.
کد خبر: ۵۳۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 05 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جهان‌بین گفت : در زلزله اخیر کرمانشاه جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، در همان لحظات اول آمادگی خود را به رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعیت هلال احمر کرمانشاه ، برای کمک رسانی اعلام نمود .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود : تیم های مختلف امداد و نجات از همان لحظات اولیه در آماده باش کامل به سر می برند که به عنوان پشتیبان استان های همسایه کرمانشاه ، در صورت لزوم وارد عمل شوند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در زلزله اخیر گفت : دو تیم به ظرفیت ۳۰ نفر در حال مدیریت امدادرسانی به زلزله زدگان هستند که تیم اول به مدت ۱۰ روز در همان روز های نخستین در محل حاضر‌‌ واقدام به اسکان موقت زلزله زدگان، نمودند و تیم دوم هم تعدادی از روستاهای سرپل ذهاب را به تعداد ۴هزار نفر و به منظور کمک رسانی، تحویل گرفت که خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان بسیار موفق عمل نمود به گونه ای که مسئولین منطقه ای از مدیر عامل جمعیت هلال احمر کشور ، کتبا تقاضای تشویقی جمعیت هلال احمر استان را نموده اند.

اعلام میزان کمک های نقدی و غیر نقدی کهگیلویه و بویراحمدی ها به زلزله زدگان کرمانشاه

جهان‌بین گفت: هم اکنون تعدادی از خودروهای ما در منطقه در حال کمک رسانی هستند ضمن اینکه در سطح استان در حوزه داوطلبین، ۱۶ پایگاه ثابت و سیار طبق دستورالعمل ، در استان برپا که یکی از این پایگاه‌ها را اصحاب رسانه مدیریت و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نمودند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه به میزان کمک های مردم استان اشاره کرد و گفت : مبلغ ۱میلیارد و ۲۵۰ میلیون کمک های نقدی و مبلغ ۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک های غیره نقدی مردم استان بود که در قالب کاروان هایی تنظیم و با همکاری استاندار به منطقه سرپل ذهاب ارسال شدند.
جهان بین در بخشی از سخنان خود از دستگاه های دولتی گلایه کرد و گفت : انتظار این بود که هر دستگاه میزان کمک های جمع آوری و ارسال شده خود را به جمعیت هلال احمر اعلام می نمود تا بتوانیم یک آمار کامل و جمع بندی شده داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار