جناب اکبری : پس چگونه می شود بجای رفع هجمه عظیم اشکالات و ایرادات مجموعه مدیریت شهری به فکر تشویش و نگرانی و نا آرامی جامعه شده اید !و موجبات خشونت و بی پایگی در اجتماع ما هستید !
کد خبر: ۵۳۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 05 December 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کید.
جناب آقای مهندس هدایت اکبری /  به فکر تشویش و نگرانی و نا آرامی جامعه شده اید !

ریاست محترم شورای شهر یاسوج

با سلام احترام ؛

پیرامون موضوع نامگذاری بیمارستان ۲۹۰ تخت خوابی شهر یاسوج عرایضمان را شروع می کنم ،
که این روزها خبر ساز ترین سوژه خبری شده و همگان چشم انتظار افتتاح این پروژه مهم و سرنوشت ساز در مرکز استان هستند .

جناب اکبری : غافل از این اصل نیستید که رآی مردم اعتمادیست به جنابعالی برای پیشبرد توسعه و پیشرفت و عبور از مشکلات و معضلات موجود که پایبند به اصول قانونی و حقوقی شهروندان شهر باشید . که سیمای شهری را با نگاه زیبای حقوق شهروندی پیوند زنید . تمام ساختار زیر بنای زیباسازی و و ساخت ساز شهری نیازمنده تفکر و رویکرد جنابعالی وهمکارانتان درسیستم مدیریت شهریست .
پس‌ با احساس مسولیت به شهر و شهروند بیندیشید ، ولی احساسا غالب حواشی و انحصارطلبی شده اید و با یکه تازی و تک روی حقوق شهروندی را پاس نمی دارید .

جناب اکبری : اگر نمی دانید بدانید ملک مربوطه که زمینه ساخت چنین پروژه مهمی شده است را اهالی محترم دولت آباد با احساس مسولیت به هم نوع خود و کمک‌به قشر ضعیف و بیمار وکم توان جامعه با اهدا کردن این ملک شکل تازه ای به بحث بیمار درمان داده اند . و خیل عظیمی‌از مشکلات و حوادث موجود را برطرف کردند تا نه تنها شاهد توسعه و پیشرفت باشیم بلکه زمینه ای برای وقف و اهدا در تمام استان باشیم .

جناب اکبری : پس چگونه می شود بجای رفع هجمه عظیم اشکالات و ایرادات مجموعه مدیریت شهری به فکر تشویش و نگرانی و نا آرامی جامعه شده اید !و موجبات خشونت و بی پایگی در اجتماع ما هستید !
چگونه می شود بی آنکه حق و حقیقت را در نظر بگیرید رآی به یکطرفه و قضاوت نا عادلانه می کنید .
تبعات این بی فکری ها و بی خردی ها عدالت را در جامعه بیرون خواهد کرد.

جناب اکبری : اگر قرار باشد بدون در نظر گرفتن حق و حقوق اهدا کنندگان نگرش یک سویه را برگزینید و از عدل عدالت گذر کنید پس اعتماد مردم به چه معناست ؟
خواهشمندیم شانه را زیر بار مسولیت خالی نکنید و بی پروا و بی طرف منصفانه قضاوت کنید ، و صلاح خویش را با یکطرفه سخن گفتن و رای دادن نگاه بدبینانه مردم را به خود معطوف نکنید .

اهالی محترم دولت آباد با جان دل پاسدار حق وحقوق خود هستند و هیچگاه و هیچوقت بی عدالتی را قبول نخواهند کرد .

جوانان منطقه دولت اباد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
آغاز یک فتنه وتنش جدید دربین مردم توسط هدایت اکبری....نسنجیده وارد میدان تنش میشود ...آقای هدایت اکبری بهتر حرف تو در زمینه نامگذاری ببمارستان پس بگیری
زمبین بیمارستان توسط مردم دولت اباد اهداء شده بهتر در نامگذار تامل بیشتری داشته باشی....
samad amiri
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
به نظر بنده اگه قرار باشه اسم بیمارستان بنام یکی از شهدا های بزرگوار نامگذاری بشه حق با شهدا رولت اباد هست که باسبانی این کار خیر ودادن زمین جهت ساختن بیمارستان شدند با توجه به اینکه مقام شهدا همه محترم وقابل ستایش هستن رای بنده شهدا دولت اباد میباشد.
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
لطفا مسئولین محترم تسویه حسابهای شخصیشان را به قیمت برانگیختن احساسات مردم و جوانان و ایجاد بی نظمی در جامعه تمام نکنند
مردم باهم مشکلی ندارند اگر افراد تشنه قدرت کارشان نداشته باشند
من به عنوان یک بویراحمدی به مسئولین محترم و برادران منطقه دولت اباد پیشنهاد میدم نامی ملی یا اعتقادی برای از بین بردن این اختلافات و سوظن ها انتخاب کنند تا دل مسی نرنجد
مثلا بیمارستان شهدای یاسوج یا بیمارستان امام علی ع یا بیمارستان دنای یاسوج و...
Masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
طبق قانون جمهوري اسلامي هر شخص ك زميني را اهدا كند ميتواند سه نفر از افراد خانواده يا هر شخص ديگري را معرفي و استخدام كند و حتي نامگذاري ان مكان
مشكل ملت ما اينجاس ك هيچ كس از قوانين كشور اگاهي ندارد حالا دست هر شخصي هم ك دوست دارد پشت پرده باشد
چنين امتيازي ك اين اهالي دارند هيچ كس نميتواند بر خلاف اين امتيازات عمل كند
بهتره يكم هم مردم هم نمايندگان قوانين را بدانند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار