کد خبر: ۵۳۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵ 06 December 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه 9 دی به عنوان یک روز ماندگار بیانگر پیوند ناگسستنی ملت ایران با ولایت فقیه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در یاسوج اظهار داشت: 9 دی کشور را در مقابل توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرد و روز استقامت و پایداری ملت ایران بر روی ارزش های نظام و انقلاب است.
وی افزود: بازخوانی حماسه 9 دی اهمیت چشمگیری داشته و حضور حماسی ملت ایران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین بزرگداشت آن نیز تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نباید به طور جریانی یا سیاسی به حماسه 9 دی نگاه شود زیرا یک روز ملی بوده و متعلق به تمامی گروه هاست.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پنج کمیته برای بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته دانشجویی با مسئولیت بسیج دانشجویی، کمیته تشکل های مردمی با مسئولیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کمیته فضای مجازی با مسئولیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است.
حجت الاسلام خاضع گفت: مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، مسابقه انشاءنویسی و خاطره گویی و توزیع اقلام و بسته های فرهنگی است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود که شهرداری های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فضاسازی شهری و انجام تبلیغات میدانی چند روز قبل از 9 دی سال جاری اقدام های لازم را انجام داده و رسانه های استان نیز به تحلیل هر چه بیشتر حماسه 9 دی بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار