فرمانده انتظامی کهگیلویه؛
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري12نفر و توقيف 4 دستگاه خودرو و کشف يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي خبر داد. 
کد خبر: ۵۳۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 06 December 2017
به  گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سرهنگ "منوچهر سياهپور " در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و درخواست هاي مردمي، پليس اين شهرستان در اجراي اين طرح يک روزه ، چهار دستگاه خودرو متخلف و با پلاک مخدوش را توقيف و روانه پارکینگ کردند و همچنین يکدستگاه موتورسيکلت سرقتي نيز کشف و ضبط شد. 

سرهنگ سياهپور بيان داشت: مقدار دو کيلو و 308 گرم انواع مواد مخدر که از اين مقدار ، 600 ميلي گرم هروئين، 200 ميلي گرم شيشه، و بقيه ترياک بوده نيز کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه خاطر نشان کرد : يک محموله قاچاق کالا به ارزش ريالي 59 ميليون و 830 هزار ريال از منزل شخصي به هويت معلوم نيز کشف و ضبط شد. 

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان کهگيلويه در 24 ساعت گذشته/ کشف حدود ۲کیلو و نیم انواع مواد مخدر و ضبط کالای قاچاق به ارزش ۶۰میلیون ریال 

وي با بيان اينکه ماموران در اين طرح تعداد 12 نفر را دستگير کردند در ادامه گفت: سه نفر از آنها سارق ، هشت نفر از آنها توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر بودند و یک نفر متهم کالاي قاچاق بودند که پس از تشکيل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند. 

سرهنگ سياهپور خاطر نشان کرد: ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان ،مقابله با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوري معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمين خياباني در جهت آسايش مردم بوده و از اولويت هاي پليس است. 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرحهاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم ودستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار