فوری
سرقت در شهریور ماه امسال انجام گرفت که طی آن طلا فروش صاحب مغازه و فرزندش توسط سارقین ببه قتل رسیدند.
کد خبر: ۵۳۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 06 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برخی خبرها حکایت از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران که منجر به قتل یک پدر و فرزند  شده بود ، حکایت دارد.
بنابر این گزارش فرماندار گچساران از دستگیری سارقین طلافروشی اين شهر خبر داده است اما هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.
 رحیمی گفت: سارقان طلافروشی گچساران که مدتی پیش،  پدر و پسر طلا فروش را در این شهرستان در حین سرقت به قتل رساندند دستگیر شدند.
تکمیلی
 سردار مهدی انصاری ؛  فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ؛ ضمن تبریک فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) به همه مردم استان و ایران اسلامی گفت: عصر امروز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه،  در یک عملیات ویژه، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتلان و سارقان مسلح و فراری طلافروشی گچساران را دستگیر و سلاح و طلاجات مسروقه را کشف و ضبط کند. 

وی افزود : در شهریور ماه امسال سارقان با دستبرد مسلحانه به مغازه طلافروشی "قدم خیر" در شهر دوگنبدان دو تن از صاحبان مغازه را کشتند و یک نفر دیگر را مجروح کردند که این افراد سارق مسلح  سپس با مقدا زیادی طلای سرقتی، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شدند. 

سردار انصاری خاطر نشان کرد : پس از گذشت حدود سه ماه از این جنایت و سرقت مسلحانه طلافروشی، ماموران پلیس آگاهی استان موفق شدند سارقان را دستگیر کنند.
جزئیات کامل خبر دستگیری سارقان طلا فروشی گچساران از زبان سردار انصاری 

سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و صادق آل محمد افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی باب الحوائج واقع در خیابان بلادیان گچساران در شهریورماه امسال، که منجر به قتل صاحب طلافروشی و فرزندش و مجروح شدن دیگر فرزند طلافروش و سرقت 45 کیلو گرم  طلا و جواهرات شد.

وی بیان کرد: از همان ابتدا پیگیری و کشف موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و برای انجام این ماموریت تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی و اطلاعات استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ماموریت یافتند و در طی این مدت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی نهایتا موفق شدند چند نفر از رابطین، قاتلین و سارقین را در حالی که قصد فروش مقداری از طلا و جواهرات سرقتی را در یکی از استانهای همجوار استان داشتند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سپس با انجام عملیات غافلگیرانه و مقتدر ماموران عمل کننده دو نفر قاتل و سارق تحت تعقیب که هر دو نیز برادر بودند در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و سلاح بکار رفته به همراه طلا و جواهرات مسروقه را که در محلی زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و ضبط نموده اند.

انصاری تصریح کرد: در عید ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) این توفیق بدست آمد و انتظار خانواده مقتولین برای کشف این موضوع پایان یافت.

این  گزارش می افزاید ، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان گچساران پس از شنیدن این خبر خوشحال شدند و از نیروی های انتظامی استان تشکر کردند.

سارقان طلافروشی گچساران دستگیر شدند / در حال تکمیل..

سارقان طلافروشی گچساران دستگیر شدند / در حال تکمیل..



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بويراحمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
با سلام سردار پس اون نفر كه در دهدشت به هلاكت رسيد چكاره بود و ربطش به ماجرا چيه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار