کد خبر: ۵۳۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 07 December 2017
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان ،در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان ،نفت وگاز میزبان تاسیسات دریایی تهران ،کلاس داوری درجه 3 هندبال بانوان در حال برگزاری و در هفته سوم لیگ دسته یکم هندبال آقایان ،فراز بام مهمان پارسه ماهشهر است.
آغاز کلاس داوری درجه 3 هندبال بانوان در گچساران
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد ،کلاس داوری درجه 3 هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرسی پروانه پناهپوری مدرس و ناظر فدراسیون هندبال از 13 لغایت 18 آذرماه به میزبانی شهرستان گچساران در حال برگزاریست .
در این دوره 19 شرکت کننده از تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
کلاس داوری درجه 3 هندبال بصورت تئوری و عملی صبح و بعد از ظهر برگزار می شود،در این کلاس قوانین و مقررات کتاب هندبال توسط پروانه پناهپوری به طور کامل تشریح می شود.
در هفته سوم لیگ دسته یک هندبال آقایان کشور ،فراز بام خائیز دهدشت مهمان ماهشهر است
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته سوم لیگ دسته یک آقایان پنجشنبه 16 آذر و جمعه 17 آذر ماه برگزار می شود که طبق برنامه تیم فراز بام خائیز دهدشت نماینده استان در این رقابتها مهمان تیم پارسه ماهشهر است .
تیم فراز بام دهدشت در دو بازی قبلی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست است .
پارسه ماهشهر - فرازبام خائیز دهدشت (پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 16)
در هفته ی هفتم دور فت لیگ برتر هندبال بانوان کشور ،نفت و گاز گچساران میزبان تاسیسات دریایی است
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد ،هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 17 آذر ماه با سه دیدار برگزار می شود.
هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر بانوان جمعه 17 آذر ماه در سه شهر سنندج، گچساران و اصفهان برگزار می شود که تیم هیات هندبال کردستان میزبان بهمن بهبهان است. تیم صدرنشین تاسیسات دریایی به مصاف نفت و گاز گچساران می رود و هیات هندبال اصفهان و شهید چمران لارستان رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.
تا پایان هفته ششم لیگ برتر بانوان تیم تاسیسات دریایی با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم های شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران با 8 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.
برنامه مسابقات این هفته به شرح ذیل می باشد
هیات هندبال کردستان - بهمن بهبهان
نفت و گاز گچساران - تاسیسات دریایی تهران
هیات هندبال اصفهان - شهید چمران لارستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار