با انتشار بیانیه ای صورت گرفت:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه و محکوم کردن توهم کاذب رئیس جمهور آمریکا، عنوان کرد: ملت ایران کانون آرمانخواهی و استبداد ستیزی بوده و می باشد.
کد خبر: ۵۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 07 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام خیانت کارانه و ابلحانه رئیس جمهور آمریکا و هم دستی ساده لوحانه یاران ایادی ظلم در منطقه و همچنین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی حماسی روز جمعه دعوت کردند.
متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

دعوت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا برای مسلمین و حکومت‌های کشورهای اسلامی ننگ نیست که آمریکا از آن طرف دنیا بر مقدراتشان حکومت کند و به دست اسرائیل کافر و غاصب همه را به دام اندازد و به خاک سیاه نشاند. 
"امام خمینی(ره) ""
 شهر قدس بخش لاینفک فلسطین است و عواقب هرگونه تعرض به این شهر را آمریکا و ایادی آن یکبار برای همیشه خواهند دید " این جمله اخطاری است از طرف فرزندان خمینی به هرآنکس که در اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا نقش داشته است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن محکومیت شدید این اقدام، نکات ذیل را به سمع و نظر مسلمانان جهان می رساند)

1) اقدام ابلحانه رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به پایتختی رژیم اسراییل و انتقال سفارت امریکا به این شهر ،چیزی نیست که موجبات تعجب مسلمین جهان گردد ،چرا که سال هاست که جمهوری اسلامی ایران خیرخواهانه و هوشمندانه درجهان اسلام فریاد براورده است که راه نجات فلسطین مقاومت است نه مذاکره و این فتنه جدید درپی شکست های پیاپی آمریکا در منطقه از راه اندازی جنگ ایران و عراق تا حمله مستقیم به کویت و عراق و افعانستان و لبنان و باریکه غزه ،تولید و توزیع داعش و راه اندازی جنگ های نیابتی در یمن ،بحران آفرینی در اقلیم کردستان و جریان سعد الحریری و عبدالله صالح و ... و از روی عجز و خشم  اتخاذ شده است.

2) این اقدام  نه تنها سبب آشفتگی مسلمین جهان نخواهد شد بلکه اتحاد و همبستگی علیه شیطان بزرگ را بیشتر خواهد کرد و جالبتر اینکه آشفتگی سران استکباری ،از جمله آمریکا و رژیم اسرائیل را در پی داسته است ،چرا که اکنون سفارت خانه های این دو جنایتکار در سراسر جهان، خالی از سکنه شده و حالت امنیتی به خود گرفته است.
 آمریکا و ایادی آن بدانند که قدس جزء خطوط قرمز مسلمین بوده و جهان اسلام هیچگاه در این مسئله کوتاه نمی آیند و تا احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین از پای نخواهند نشست.

3) به فرموده خمینی بت شکن انقلاب اسلامی ایران جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم همانطوری که وعده نابودی داعش را داده و آن را عملی کردیم.قطعا کمتر از 23سال وعده نابودی اسرائیل غاصب را نیز عملی خواهیم کرد. ان شاالله

4) آل سعودی و آل نهیان بدانند ،آمریکا همانطوری که شما را گاو شیرده معرفی کرده دیری نپاید  که سرتان را از تن جدا خواهد کرد.
جهان اسلام نیز هیچگاه خیانتهای شما را فراموش نخواهد کرد.
اما اگر قصد جبران دارید و احیانا بیدار شده اید ،بهتر است از اعلام مخالفت های نمایشی پرهیز و به جای آن برای آزادی قدس به فلسطین اشغالی ،نیرو و تجهیزات اعزام نمایید،زیرا وقت تساهل و تسامح گذشته و حجت تمام است و کابوس جهان عربی اسلامی ،مبنی بر اشغال بیت المقدس توسط کفار در حال تحقق است.

5) امروزه جهان اسلام بیش از پیش نیازمند اتحاد و همبستگی است.
چه بسا اقدام اخیر دشمنان اسلام آن هم در هفته وحدت امدادی باشد از طرف ذات مقدس باری تعالی برای اتحاد هر چه بیشتر مسلمین جهان علیه شیطان بزرگ و آخرین مهلت باشد برای سران کشورهای اسلامی تا در کنفرانس آتی ،سازمان کشورهای اسلامی در ترکیه ،به رسالت تاریخی خود بیاندیشند و اقدام نمایند.

6) ضمن تشکر از مواضع انقلابی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ،انتظار می رود، به دور از  هرگونه تساهل و تسامح و بدون فوت وقت در پی اعلام موضع،اقدامات مقتدرانه تر اتخاد کرده و بدانند این موضع و اقدام به تنفیذ 80میلیون ایرانی و یک و نیم میلیارد مسلمانان جهان خواهد بود.
و ملت ایران بعنوان کانون آرمانخواهی و استبداد ستیزی نیز به فرموده امام راحل خویش و در پیمان مجدد با رهبر فرزانه خود،روز جمعه هرچه فریاد دارند برسر آمریکا خواهند کشید.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با تبریک روز دانشجو که خود حدیث دیگری از استکبارستیزی و آزادی خواهی قشر فرهیخته و متعهد دانشجو در مصاف با شیطان بزرگ و الگویی برای دانشجویان جهان اسلام است ، ضمن محکومیت دوباره این اقدام از همه مردم است

ان ،خصوصا دانشجویان همیشه بیدارجهان اسلام دعوت می کند تا با شرکت در نماز دشمن شکن جمعه و حضور در راهپیمایی انزجار از این اقدام احمقانه استکبار، با ملت مظلوم فلسطین همدردی و میزان امادگی خود را برای دفاع از قدس عزیز اعلام فرمایند.
بدون شک پیشاپیش این صفوف، دانشجویان و جوانان مومن انقلابی در سراسر استان خواهند بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد16آذر 1396
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار