برگزاری جلسه تودیع و معارفه پر حاشیه در یاسوج
از سخنرانی ضعیف و تقدیرهای چندباره از مسئولین مظاهری تا کنایه های نیش دار و عجیب حاج آقا سجادی معاون فرهنگی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی به صابر مظاهری که اکنون مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور که در کهگیلویه و بویراحمد سرآغاز آن ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 09 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید و قدیم ، تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و برخی مدیران استانی و شهرستانی در حالی برگزار شد که حواشی زیادی در سخنرانی های به چشم می خورد . از سخنرانی ضعیف و تقدیرهای چندباره از مسئولین مظاهری تا کنایه های نیش دار و عجیب حاج آقا سجادی معاون فرهنگی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی به صابر مظاهری که اکنون مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور که در کهگیلویه و بویراحمد سرآغاز آن ها خواهد بود.
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور رئیس جمهور با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 
 
تاجگردون برترین نماینده استان
صابر مظاهری در ابتدای سخنان خود چندین بار از مسئولین استانی و نمایندگان استان و مدیران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر نمود و گفت : از همه همکاران در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که با وجود کمبودها در کنار ما تلاش نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

مظاهری سپس به انتخاب خانم نیک مرام به عنوان مدیرکل جدید اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود : این انتصاب را به خانم نیک مرام تبریک می گویم و امیدوارم که وی بتواند قدم‌هایی در آن جامعه کارگری بردارد.

در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد بیش از ۴ ساله خود در اداره کل تعاون رفاه و امور اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد پرداخت و گفت : ما در استانی  زندگی می کنیم که مردم غیور و با فرهنگی دارد به نوعی که جانفشانی های آنها در هشت سال دفاع مقدس زبانزد همگان است.
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور رئیس جمهور با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 

مظاهری گفت : در این مدت بیش از چهار سال که در خدمت شما بودم این اولین باریست که به این صورت دور هم جمع شده ایم .
وی افزود :  ما در حوزه کار و بیمه هم افزایی خوبی داشته‌ایم . چندین مجموعه ورزشی داشتیم که قبل از مدیریت من غیر فعال بودند و در دوران مدیریت من و همکاری آقای ربیعی در وزارت و دیگر دوستان در استان این مجموعه ها فعال شدند.
صابر مظاهری گفت : پیمانکاران زیادی در سال های گذشته طلبکار بودند که توانستیم این بدهی ها را به صفر برسانیم و در اکنون هیچگونه بدهی نداشته باشیم این در حالی است که در پروژه های خود از منابع استانی استفاده نکردیم و همه ی اعتبارات ما از منابع ملی بوده است.
وی به دیگر اقدامات دوران مدیریت خود اشاره کرد و گفت : بروز رسانی سیستم حمل و نقل ، توجه به سبد کالای خانواده ها ، اعزام خانواده های کارگران به سفرهای زیارتی سیاحتی،اجباری نمدن آموزش های ایمنی در همه ی کارگاهها ، تسویه پاداش پایان خدمت همکاران را از دیگر اقدامات اداره کل تعاون در این دوره ی مدیریتی بوده است.
مظاهری در ادامه از همه نمایندگان استان تشکر نمود و گفت : به واقع تاجگردون برترین نماینده استان است که توسعه استان مدیون تلاش های ویژه وی است.
باید بدون حب و بغض خدمت کنیم
پروانه نیک‌مرام در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در جای جای استان ما پیشرفت های گوناگون را شاهد هستیم و دنبال می‌شود.
وی افزود : از همه قدردانی می‌کنم، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس، آقایان تاجگردون، زارعی و عدل هاشمی‌پور و همه کسانی که مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

نیک مرام همچنین از مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) و شهدای گرانقدر استان و کشورمان یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و گفت: از آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور رئیس جمهور با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 
 

وی با بیان اینکه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه حاکمیتی و شبه قضایی است، اظهار کرد: اگر عوامل خارجی، همانند سیاسی، توقعات و یا سلایق شخصی وارد کار مدیر شود، هم دستگاه آسیب می‌بیند، و حق هم حق‌الناس نادیده گرفته می‌شود و هم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

نیک‌مرام گفت: دستگاه اداره کل کار، تنظیم کننده و رسیدگی به حق و حقوق کارگران بر اساس قانون و ضوابط است و بدون هیچ گونه حب و بغض باید به جامعه هدف خود خدمت ارائه داد. از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با مساعدت و مشارکت به کمک اداره‌کل کار بیایند به ویژه در زمینه اشتغال و ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه‌ها است و منحصر به اداره خاصی نیست.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم، همت کنند که نرخ بیکاری در استان تک رقمی شود.

مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در ادامه با بیان اینکه ضمن احترام به همه اقوام و طایفه‌ها و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید مرز بندی قوم و قبیله‌ای و جغرافیایی در ادارات کنار بگذاریم.

هر سه نماینده شما در مجلس تاثیر گذارند
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : باید به نمایندگان خود در تمام ابعاد افتخار کنید . هر سه نماینده شما در مجلس شورای اسلامی در پیگیری مصوبات تاثیرگذار هستند و به خوبی در صحن مجلس فعال هستند به خصوص در پیگیری مصوبات وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی.
جمشید تقی زاده در ادامه با اشاره به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گفت: برخی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دنبال ایجاد اشتغال هستند که این افراد دارای مدرک بوده اما فاقد هرگونه مهارتی هستند.
وی تصریح کرد: مهارت‌آموزی به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در برنامه وزارت کار است و به دنبال ایجاد مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش‌های مهارتی هستیم.
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور وزیر با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 

این مسؤول اضافه کرد: نمایندگان مجلس تخصیص‌های خوبی برای ایجاد اشتغال و رونق کار تصویب کردند که در آینده شاهد این اقدام موثر نمایندگان خواهیم بود.
تقی‌زاده با اشاره به ایجاد تعاونی در روستاها و تجربه مؤثر در راه‌اندازی این واحدها گفت: ایجاد یک هزار روستای محصول محور در سال جاری یکی از برنامه‌های وزارت کار برای رونق اشتغال در این مناطق است.
وی تصریح کرد: علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، یکی دیگر از اولویت‌های این وزارتخانه ایجاد صندوق بازنشستگی و صندوق تامین اجتماعی است.
این مسؤول با اشاره به اقدامات وزارت کار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: حضور بانوان در عرصه‌های بالای مدیریتی مورد توجه وزیر است که استارت این کار در استان کهگیلویه و بویراحمد زده شد و یکی از بانوان باتجربه سکاندار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان شد.
هرکه چاقوی بزرگی در دست دارد لزوماً آشپز ماهری نیست
شاید پرحاشیه ترین سخنان مربوط به حجت الاسلام سجادی معاون فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که به گفته خود قصد صحبت طولانی را نداشت اما با بیان ضرب المثل و حدیث حسابی مظاهری را نقد کرد!
سجادی گفت : پیامبر اکرم فرمودند به کسانی که دیگران را رابطه می کنند یا خود حریصانه دنبال کسب مدیریت هستند منصب نخواهند داد .
وی افزود : در نظام جمهوری اسلامی ایران افرادی هستند که یا با واسطه یا بی واسطه و یا خود حریصانه دنبال گرفتن پست های مدیریتی هستند.
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور وزیر با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 

معاون فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت : حدیثی وجود دارد که می گوید ، مدیر خوب کسی است که بتواند یک اداره فلج را تحویل گرفته و آن را نجات دهد و بدترین مدیر کسی است که یک دستگاه خوب با داشتن نیروهای خوب را تحویل گرفته و فلج تحویل دهد که متاسفانه در این دوره ما مصداق قسمت دوم حدیث بودیم!
سجادی برای تکمیل کنایه های خود گفت : یک ضرب المثل وجود دارد که میگوید (هرکه چاقوی بزرگی در دست دارد لزوماً آشپز ماهری نیست)!
سجادی در پایان ضمن تبریک به خانم نیکمرام افزود : به مدیرکل جدید توصیه می کنم که با جدیت و تعامل با دیگر دستگاه ها و همچنین همکاران خود جهت هر چه بهتر انجام شدن امور تلاش نماید.
اصرار زارعی بر یک موضوع / بهره هوشی کهگیلویه و بویراحمدی ها از مردم ایران بیشتر است
غلام‌محمد زارعی هم در این مراسم گفت : بسیار خوشحالم که از ظرفیت بانوان در مدیریت های کلان استفاده می کنیم و از هماهنگی و همکاری نمایندگان استان که منجر به این انتصاب شد تقدیر می کنم.
وی افزود : در چهار سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه قرار گرفت و در جای جای این استان شاهد پیشرفت های گوناگونی هستیم.

وی بیان کرد: این استان نباید هیچ نسبتی با کلمه محرومیت داشته باشد چراکه طرفیت های طبیعی و انسانی فراوانی دارد و زندگی مردم استان باید آبرومند و توام با آرامش، امنیت و رفاه باشد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد ما اینست که علاوه بر کارهای زیربنایی و توسعه ای نیروی انسانی و منابع غنی و توانمند استان را مورد توجه قرار دهیم.
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور وزیر با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 

زارعی با بیان اینکه کارکردن برای مردم هزینه دارد، تصریح کرد: کارکردن برای مردم با بدخلاقی هم مواجه است. ما معتقد هستیم که همه ما در نظام اسلامی باید رد چارچوب های دین مبین اسلام ، منطق و تقوا حرف بزنیم اگر غیر از این حرفی زده شود این حرفا برای رضای خدا نیست بله برای قدرت طلبی، منفعت طلبی و حاکم شدن بر سرنوشت مردم است.

وی ادامه داد: اجازه دهید فضای برادرانه، صمیمی، توام با کار و تلاش و جدیتی که در اختیار مردم این استان قرار گرفته  ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نباید با نگاه به آینده ای که شاید شرایط را نسبت به امروز بهتر بتوانیم ببینیم برخی ها زودتر از موعد و خارج قاعده و عرف سیاسی بد اخلاقی کنند، این بداخلاقی ها را مردم خیلی خوب تشخیص می دهند.
زارعی با اصرار بر ارائه یک آمار ارائه شده در سخنان قبلی خود گفت : همانطور که قبلا نیز گفته ام فهم مردم از معدل فهم مسئولان بالاتر است و متوسط بهره هوشی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم ایران بیشتر است و متوسط بهره هوشی مردم ایران از دنیا بیشتر است .

وی اضافه کرد: با مردم هوشمند استان نمی توان از روی سالوس(سالوس یعنی ریاکار، شیاد و چرب - زبانی) صحبت کرد و فهم مشترک و برداشت مشترک همه مردم اینست که این فضای کار و تلاش و صمیمیت با جدیت ادامه پیدا کند.
مشارکت بانوان در مدیریت‌ها راهبردی که لازمه پیشرفت و توسعه کشور است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در فرهنگ توسعه هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و پیامبراکرم (ص) در آغاز رسالت با ارج نهادن به حضرت خدیجه کبری(س) نشان دادند که بانوان در اسلام جایگاه ویژه ای دارند.
علی محمد احمدی افزود: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس جایگاه ویژه ای برای زنان در جامعه ترسیم کردند.
وی اظهار داشت: تکریم بانوان و فضای مشارکت مدیریتی به آنها راهبردی است که لازمه پیشرفت و توسعه کشور است.
احمدی تاکید کرد: این تفکر که مردان صرفا رهبران و مدیران خوبی هستند این اجازه را به ما نمی دهد که فضا را برای زنان محدود کنیم.
وی با بیان اینکه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت های مهمی در راستای اشتغال زایی دارد، عنوان کرد: تاکید دولت بر توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است .
 
از شروع انتخاب های ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد تا بدرقه مشاور وزیر با کنایه های سنگین / اعلام برترین نماینده استان !+ تصاویر 

استاندار عنوان کرد: برای بهبود شرایط اشتغال، ارتقا واحدهای تولیدی هدفگذاری کلانی انجام گرفته و امید است با برنامه ریزی مناسب تحقق اقتصاد مقاومتی را در استان شاهد باشیم.
احمدی گفت: از جمله وعده های انتخاباتی رئیس جمهور به کار گیری بانوان در سیستم های مدیریتی بود که به حول قوه الهی نمونه ای از آن در استان محقق شد و باید به وعده های انتخاباتی دکتر روحانی جامعه عمل بپوشانیم.
استاندار تصریح کرد: خرسندم که در ماه های آغازین خدمتم در این استان شاهد معارفه بانوان در حوزه های مدیریتی هستم و امید است این روند ادامه یابد.
احمدی ابراز داشت: انتظار می رود، خانم نیک مرام با تلاش فراوان اعتماد لازم برای حضور بیش از پیش زنان استان را در عرصه مدیریتی فراهم کنند.
در این آیین از زحمات و خدمات صابر مظاهری تقدیر و پروانه نیک مرام به عنوان مدیرجدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
 
گزارش تصویری از تودیع معارفه د اداره کل تعاون با حضور مسئولین کشوری
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار