نماینده مردم شادگان در مجلس:
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر معضل کمبود آب را جدی نگیریم شادگان به یک شوره‌زار تبدیل و نخل‌های این دیار نابود می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 11 December 2017
حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در آئین افتتاح کارخانه فولاد شادگان اظهار داشت: حق استان خوزستان بیش از این است.

وی خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افزود: ما توقع داشتیم حداقل چند وزیر و یا معاون وزیر خوزستانی در کابینه انتخاب می‌شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم خوزستان در سفر رئیس جمهور گفتند که "اگر هوا نداریم ولی هواتو داریم" البته هنوز هم هوایتان را دارند پس شما هم هوای مردم را داشته باشید.

وی گفت: قول‌هایی که در زمینه بودجه به مردم دادید را خواهش می‌کنم محقق کنید تا جلوی مردم سر بلند باشیم.

ناصری‌نژاد عنوان کرد: هر وقت به استان خوزستان می‌آیید عجله دارید لااقل کمی بیشتر بمانید، بیشتر به خوزستان توجه کنید و بیشتر برای خوزستان وقت بگذارید.

وی با بیان اینکه تنها امید 150 هزار شادگانی فولاد شادگان است، ادامه داد: زمانی مردم شادگان آب، دشت‌های حاصلخیز، گندم، جو، شلتوک و مرکبات بسیاری داشتند ولی اگر روند فعلی ادامه پیدا کند دیگر خوزستان سرزمین نخل و آفتاب نخواهد بود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به خشک شدن نخل‌های شادگان اشاره کرد و افزود: شادگان با خشکسالی و کمبود شدید آب روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه مسئله کمبود آب یک خطر جدی برای شهرستان است: اگر معضل کمبود آب را جدی نگیریم شادگان به یک شوره‌زار تبدیل می‌شود.

ناصری‌نژاد به زمزمه‌های انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه کارون و شنیده‌هایی مبنی بر احداث سد مارون 2 را دارند توضیح داد: چنین اقداماتی به معنای نابودی استان خوزستان است.

وی آب تالاب شادگان را زهاب نیشکر عنوان کرد و گفت: نخلستان‌های شادگان در معرض خطر انقراض هستند و شادگان به منشاء ریزگردها تبدیل شده است.
 
 
منبع: تسنیم
برچسب ها: شادگان ، نخلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار