کد خبر: ۵۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 12 December 2017

ماجرای نامگذاری بیمارستان بزرگ یاسوج آنقدر پیچیده شده است که عده ای موافق نامگذاری بر اساس مصوبه موجد هستند و اهالی دولت آباد هم هر روزه به شیوه ای اعتراض خود را به این نامگذاری اعلام می کنند . در این بین یادداشت های ییادی هم در مخالفت یا موافقت با نامگذاری توصیب شده اقدام به درج یادداشت می نمایند.
یادداشت زیر جوابیه ی مخالفان نامگذاری بیمارستان به نام تصویبی به یادداشت یکی از موافقان نامگذاری است و انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن نیست .
جوابیه به حداد مومنی اصل

جناب مومنی چه خوب است که بدانید ،قلم را به اغراق حقایق بردن بسی ناجوانمردانه است ، و فلسفه قلم بیان حق و حقیقت است ، که متعهد به اصول اخلاقی ماست ، و هر قلم بیانگر تعبیر ذهنیت یک شخص نسبت به یک موضوعست.

حال عبور شتاب زده از حقوق اجتماعی و قانونی ۷ هزار نفر از اهالی شریف دولت آباد کاری غیر قابل پسند است ، که بهم‌ ریختگی فضای اجتماعی _ فرهنگی یک جامعه می انجامد.
پس‌ عرایضی متفاوت و کورکورانه و یک سویه در حال واحوال موجود بیان کردن کاری جز تبعیض و بی خردی نیست .

جناب مومنی ؛ آن روزهای که زنان و مردان این منطقه با دستان پینه بسته خود با جان دل با تمام‌ مشکلات و مشقت و سختی ها از املاک خود حفاظت کردند تا به امروز ان دست ها به اهدا بزرگترین و سرنوشت سازترین و مهم ترین پروژه شهر بینجامد شما کجا بودید ؟
شاید عجیب باشد برای شما یا هم غیر قابل هضم مادری که با قاب عکس فرزند دلیرش جلوی درب بیمارستان می ایستد و از یاد و نام شهیدش دفاع می کند بله آن همان شیرزنیست که درکنار شیرمردانش از ارث و میراث خود دفاع کردند تا به امروز شما ها .... تصمیم گیر نام آن باشید .

فرمودید آیا شهید با شهید فرق می کند ؟
حال آیا فرق می کند که برای تقدیر از کردار شایسته این مردم با این امر نیک یاد شهدا عالی قدرشان را زنده نگه داریم ؟ و در آخر عمری دل آن مادر را با بی مهری و بی توجهی نلغزانیم ؟

باید هم توجه داشته باشید در بحث اماکن و پروژه ها و خیابان ها به چند اصل مهم باید توجه داشت.
نگاه کارشناسانه مسولین و مردم به آن پروژه نظریات مردم منطقه نگاه فرهنگی واجتماعی به آن محل تا عملکرد عده ای از مسولین موجبات‌چنین‌ نا آرامی های نشود .

جناب مومنی : تفکر این‌ مردم و تمدن این مردم آنقدر پر محتواست که بدور از مسائل مادیاتی راه روش انسان دوستی و انسان شناسی را در پیش گرفتند و بدور از غرور و منیت خواهی بزرگترین ملک خود را برای شادابی و نشاط جوانان به دولت برای ورزش اهدا کردند ، تا انزوا و خود سوزی استعداد و علاقه و پیشرفت را از فرزندانمان نگیرد .

کدام قانون نانوشته از خانواده یا جریان فکری حمایت می کند که به این روشنی حق وحقوق جمعیتی را پایمال می کند و حتی حاضر به یک جواب منطقی و قانونی به معترضین نشده اند ، این رفتارها بی حرمتی به خون شهدا یست که برای دفاع از خاک ، و حیثیت و ناموس خود شهید شدند

مادامی که جواب این بخشش بزرگ بی مهری و ناسپاسی باشد و با نادیده گرفتن حقوق قانونی و شرعی و عرفی این مردم اینگونه پاسخ می دهند باید هم ایستاده باشند این مردم جلوی ناحقی و بی عدالتی تا معیار حق و حقیقت پایمال نشود .

و در آخر کلام پایدار باد آنان که با خدمت صادقانه به خلق درد را با درک و فقر را با کمک‌ و و برای توسعه گذشت کردند و بخشیدند .


جوانان دولت آباد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
شهدای دولت آباد
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
احسنت برشما
مالک زمین بیمارستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
آقای مومنی اون موقع که ما برای این زمینها چه دردها ورنجها می کشیدیم جنابعالی چیزی به عنوان شهر دراین جا نمی دیدی پس با درایت و عقلانی بودن باید نقد کرد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
درود بر شما و بر تمامی پیروان حق و عدالت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
سلااام،بسیار نغز و زیبا،درود به روان پاک همه شهیدان،
بیمارستان شهدای دولت آباد
جلیل مراردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
درود بر تمام شهداء این مرز بوم
تمامیه شهداء برای ما عزیز وگرانقدر میباشد
اون موقعه ای که مردم سخاوتمند دولت آباد ملک پدریشان به دولت برای احداث بیمارستان اهداء نمودند بقیه آغایون کجا
خوش می گذرند وحالا برای مردم تاین وتکیف مشخص
میکنند...
چرا خودشون زمین اهدا نکردند
چرا برداشتن فکر میکنند که یک قدم خیر براشون هزینه سازه
بعضی ازآغایون در این بین بفکر چاپلوسی وجاه طلبی یند

و انتخاب این نام حق مسلم خانواده شداء دولت آباداست......
کسانی که پشت پرده دارند بازار گرمی میکنند بدانند
ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند....

بنام بیمارستان شهداء دولت آباد بسم الله....
عابد مومنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
درود بر دکتر مومنی.. وچه زیبا بود مقاله اش..ودرود بر منتقدین که با زبانی وکلامی برادرانه ومنطقی به نقد موضوع پرداختند.چه خوب است که موضوعات با زبانی شیرین عنوان گردد که خود نوعی همدلی است...وسلام و درود بی پایان به شهدای عزیز الخصوص شهدای دولت اباد و جلیل..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار