و اما مردم لرستان باید بدانند که اینگونه بی صداقتی ها در میان مردم و مسئولین کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد و این یک اشتباه فردی است چرا که در خود کهگیلویه و بویراحمد هم از این وضعیت شاکی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 15 December 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، موضوع صداقت درمیان مسئولین ، چیزی است که برای افکار عمومی بسیار مهم است به گونه ای که حاضرند با هر نوع اعلام صادقانه شرایط سخت و کمبود از طرف مسئولان کنار بیایند اما با بی صداقتی و مخفی کاری نه!
مدتی است که پس از عزیمت سید موسی خادمی به لرستان و همراه بردن یکی از اعضای تیم مدیریتی خود از کهگیلویه و بویراحمد به محل کار جدید ، حواشی سنگینی گریبانش را گرفته است ! موضوع بر سر مدیر کل دفتر استانداری فعلی استان لرستان ، همان مدیر کل دفتر قبلی در کهگیلویه و بویراحمد است که در استانداری دارای حواشی زیادی بود . موحدپور که در کهگیلویه و بویراحمد با حواشی کوچک و بزرگی مواجه بود و حتی عده ای مهمترین مشکلات مربوط به حوزه ی استانداری را از مشاوره ها و اقدامات غلط موحدپور می دانستند ، در لرستان هم هنوز جوهر حکمش خشک نشده تیم استاندار را دچار حاشیه کرده است.
ماجرای جدید به حاشیه رفتن سوگلی خادمی مربوط به یک اقدام مخفی کارانه در کهگیلویه و بویراحمد است. در خرداد ماه امسال بود که حسین فریدون برادر رئیس جمهور به مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد بدون از اینکه رسانه ای در جریان سفر قرار گیرد هر چند برخی رسانه ها این خبر را منتشر کردند اما از طرف مسئولان استانداری خصوصا موحدپور کاملا تکذیب شد! حال اینکه شخص موحد پور استقبال کننده و به گفته برخی رسانه ها همراه وی در بازدید از مناطق مختلف استان بوده است!
 
مخفی کاری در کهگیلویه و بویراحمد ، بازتاب در لرستان / حواشی که دست از سر تیم خادمی برنمی دارد!  + تصویر 
 
هر چند این خبر در برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد ، بیشتر از دیدگاه های سیاسی مطرح شد اما همین موضوع رسانه های خبری لرستان را حساس کرده و اقدام به انتشار اخباری در مورد بی صداقتی موحد پور کرده اند و حتی در برخی رسانه ها از قول مردم لرستان از استاندار خواسته شده که موحدپور را به کهگیلویه و بویراحمد بازگرداند! 
در سفیر افلاک ، رسانه استان لرستان نوشته شده است : سفرحسین فریدون برادر رئیس جمهور خرداد ما امسال به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حالی در بایکوت خبری انجام شد که برخی مسئولان استانداری که خود به استقبال فریدون رفته بودند حضور وی در یاسوج را تکذیب کردند.
سید محمد موحد پور مدیرکل پیشین دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد که هم اکنون در همین سمت در استانداری لرستان در کنار سید موسی خادمی استاندار پیشین استان مشغول به خدمت است و خود از استقبال کنندگان از حسین فریدون بود در گفت و گو با سایت های خبری و خبرگزاری ها سفر برادر رئیس جمهور را از اساس کذب خواند.
شاید موحد پور فکر نمی کرد روزی تصاویری از استقبال خود و نیک اقبالی معاون استاندار منتشر شود به همین خاطر در کمال آرامش همه چیز را تکذیب کرد و پس از حدود هفت ماه سرانجام بی صداقی بزرگ مدیرکل پیشین دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با انتشار یک عکس مشخص شد.
موحدپور به عنوان مدیرکل پیشین دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد که می بایست با مردم استان با صداقت هر چه تمام تر سفر برادر رئیس جمهور به یاسوج را اطلاع رسانی می کرد نه تنها این کار را نکرد بلکه همه چیز را مخفی کرد و حسین فریدون را به گردش و تفریح برد.
حال به نظر می رسد اتفاقات بوجود آماده برای کسی که به نوعی همه کاره در تنظیم برنامه های استاندار است ، باید درس عبرتی باشد برای مسئولینی که فکر می کنند اقدامات غیر صادقانه آن ها با مردم پس از گذشت زمان خود به خود از اذهان پاک می شود .
از طرف دیگر مطمئنا موحد پور با اینگونه رسانه ای شدنش در لرستان روزهای سختی را در پیش رو خواهد داشت و شاید اینکه بالاخره خادمی مجبور شود موحدپور را به کهگیلویه و بویراحمد بازگرداند.
و اما مردم لرستان باید بدانند که اینگونه بی صداقتی ها در میان مردم و مسئولین کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد و این یک اشتباه فردی است چرا که در خود کهگیلویه و بویراحمد هم از این موضوع شاکی بوده و هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خواننده تابناک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
تابناک راتاوناک نکنید .اگردیگرمدیران ارشداستان مانندموحدپورنبودند پس چرااقای خادمی استانداروقت دربرابرتکذیب رییس دفترش سکوت معنادارکرد.امیدوارم که ظرف اخباراستان تاو !!برندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
مردم که نه ولی مسئولینی که در گفتار و کردارشون کم صداقتی یا بی صداقتی وجود دارد کم نیستند متاسفانه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
موحدپور صادق نیست ومشاوریه غلط میدهد از زمانیکه در لوداب مسول آموزش پرورش بخش لوداب بود تا حالا ازنزدیک میشناسیمیش وبرای همه شناخته شده هست
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
اتفاقا مدتی قبل خانم رحمان پور نیزازبی صداقتی موحدپور گله مند بودند
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. بی صداقتی در گفتار برای موحد پور سابقه ای به درازای رئیس آموزش و پرورش لوداب تا مدیر کل حوزه استاندار ک.ب و حالا هم در لرستان دارد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
مسئولین چه واژه مضحک ومسخره ایست.آدم وقتی این واژه را می شنود فقط یاد دروغ و دزدی و زدوبند می افتد.مخصوصا در استان کهگیلویه وبویراحمد....
اصل بر صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
موحد پور به ...........اعتقاد ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
باسلام
اتفاقا آقای موحد بسیار مدیر کارآمد ولایقی هست ...دوستانی که در لوداب واین استان با ایشان کار کردند می دانند که خیلی آدم کارکن وتماما در خدمت مردم بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار