به نظر می رسد واقعیت ماجرای کوچ موحد به یکی از حوزه های انتخابیه استان خوزستان از یک احتمال بر اساس طرح افزایش 40 حوزه ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سطح کشور بر می گردد که یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه ای به آن اشاره کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 15 December 2017
به نظر می رسد کلید زود هنگام انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و هر روز خبرهایی که شائبه انتخاباتی دارند ، افزایش می یابند . شبکه های اجتماعی در سریعترین زمان ممکن خبری را جمع و جور کرده و با یک کلیک به سطح گسترده ای از جامعه منتقل می کنند ! پیمانه ای هم برای تایید و تکذیب نیست ، مگر مصاحبه ی رسمی که معمولا افرادی که مورد انتشار خبر یا شایعه هستند ، رضایت به پاسخگویی ندارند که اکثرا هم دلیل خود را وارد نشدن به بازی های شایعه پراکنان اعلام می کنند.
دلیل عجیب کوچ موحد به خوزستان
حوزه های جدید انتخابیه/موحد به امیدیه و آقاجاری میرود
به نظر می رسد واقعیت ماجرای کوچ موحد به یکی از حوزه های انتخابیه استان خوزستان از یک احتمال بر اساس طرح افزایش 40 حوزه ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سطح کشور بر می گردد که یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه ای به آن اشاره کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، احمد علیرضابیگی 21 مهرماه در خصوص جلسات کارگروه تقسیمات کشوری کمیسیون شوراها اظهار کرد: در این جلسات موضوع افزایش تعداد نمایندگان بررسی می‌شود که بعد از اتمام تعطیلی مجلس این موضوع به کمیسیون شوراها می‌آید.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از بررسی این موضوع در کمیسیون شوراها با مجامع نمایندگان استانی جلساتی را برگزار می‌کند، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون، این موضوع در صحن مجلس پیگیری می‌شود.
وی افزود: 40 نماینده به حوزه‌های مختلف نمایندگان مجلس اضافه شده‌اند و تنها هفت حوزه انتخابیه است که اختلافاتی در مورد اضافه شدن به تعداد نمایندگانشان وجود دارد که تکلیف آن‌ها نیز مشخص می‌شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان، گفت: دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.
بنا بر این گزارش و احتمال اینکه حوزه ی امیدیه و آقاجاری از استان خوزستان مستقل خواهد شد ، از طرف برخی افراد پیش بینی شده که سید محمد موحد به این منطقه کوچ نماید و شانس خود را آنجا بیازماید. این خبر در شبکه های اجتماعی آمده است و نوشته شده : به نقل از یک منبع آگاه احتمال بوجود آمدن حوزه های جدید انتخابیه قوت گرفت.
در ادامه این خبر از قول منبع آگاه ! آمده است:یکی از این حوزه های انتخابیه حوزه امیدیه وآقاجاری است که اگر این امر یعنی ایجاد حوزه های جدید محقق شود احتمال نامزدی "سید محمد موحد" در امیدیه بسیار زیاد است.
و نهایتا در آخر خبر نوشته شده است : تاکنون در رد یا تایید این مطلب موحد مصاحبه ای نکرده است! که البته کاملا مشخص است این خبر یا در حالت معمول ، یک گمانه زنی بوده و در حالتی شکاکانه ، برنامه ریزی برای تحت تاثیر قرار دادن موحد و اطرافیان برای فکر کردن به نقطه ای دیگر غیر از کهگیلویه و بویراحمد خاصه ، حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، بوده است.
 
دلیل عجیب کوچ موحد به خوزستان ! / منبع آگاه : سناتور جایی نمی رود! 
 
منبع آگاه : سناتور جایی نمی رود!
اما خبر حضور سید محمد موحد در حوزه انتحابیه خوزستان و کوچ انتخاباتی وی از حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ولنده ، از طرف یک منبع نزدیک به سید محمد موحد تکذیب شد .
این منبع نزدیک به موحد ضمن رد این اخبار و شایعات مجعول اعلام کرد اولابا انتشار این اخبار ساختگی می خواهند ذهن وافکار عمومی مردم را از پیگیری مطالبات و خواسته هایشان دور کنندوثانیا جناب سید محمد موحد با هیچ رسانه ای در این مورد مصاحبه ای نداشته واز اصحاب رسانه انتظار داریم قلم خودرا فدای منافع ساختگی بعضی افراد نکنند.

این منبع آگاه تاکید کرد بهتر است به جای طرح این مسائل حاشیه ای به اصل قضیه که همانا اشتغال جوانان ورفع بیکاری و زدودن فقر از چهره جامعه باشند و بپردازند.
مطمئن باشید انتشار سازماندهی شده این مطالب بدون منبع ومأخذ موثق دردی برای این مردم عزیز درمان نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
ای بابا
په امروز هم میگفتن عدل هم قصد داره بره رییس بندرپتروشیمی پارس بشه و ول کنه نمایندگی رو
قرار بزرگواری برگرده
بنی لو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
درود بر سناتور دوست داشتنی سید محمد موحد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار