هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال
تیم والیبال شهرداری تبریز در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال مغلوب پیکان تهران شد تا دومین ناکامی خود در این رقابت ها را تجربه کرده باشد.
کد خبر: ۵۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 22 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (جمعه) در تبریز  پیگیری شد.

تیم های شهرداری تبریز و پیکان تهران در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 18 و 25 بر 17 مغلوب میهمان خود شد تا دومین شکست این فصل را تجربه کرده باشد.

شاگردان پیمان اکبری با کسب این برد که نهمین پیروزی آنان در این رقابت ها بود، 26 امتیازی شدند و در همان رتبه سوم جدول باقی ماندند. تیم شهرداری تبریز نیز با 10 برد و 25 امتیاز به دلیل یک برد بیشتر در رتبه دوم جدول باقی ماند.

محمد شاهمیری و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه که 80 دقیقه طول کشید، بودند. همچنین احمد دامغانی نژاد و محمد حسین شفقی ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری در این مسابقه بودند که یک هزار و 600 تماشاگر داشت.

عادل بناکار در ابتدای این مسابقه از ترکیب حمزه زرینی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، ادریس دانشور، حسام بخششی و امیر حسینی استفاده کرد.

در طرف مقابل فرهاد نظری افشار، سعید مصطفی وند، پوریا یلی، پوریا فیاضی، سیمون و سعید معروف بازیکنان تیم پیکان در ابتدای این مسابقه بودند.

 
 
دیدار تیم های سایپا و کاله آمل در خانه والیبال تهران نیز  با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا خاتمه پیدا کرد.

خاتم اردکان و شمس دیگر بازی این هفته را برگزار کردند که اردکانی ها موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 22 میهمان خود را شکست دهند.

دیدار تیم های رعدپدافند کاشان و سارویه ساری هم به دلیل انصراف ساروی ها از رقابت‌های لیگ برتر لغو شد. به این ترتیب رعدپدافند کاشان نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر را در حالی کسب کرد که برابر حریف خود به میدان نرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار