آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی : آفرین بر این مردانگی، بر این غیرت کارشناسان فعال ما، درود بر روح ملی ‌آنها از نزدیک شاهد صبر،مقاومت، ایستادگی و دلسوزی و تلاش برای ابتکار نو بودم.
کد خبر: ۵۴۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 27 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی  مهار آتش سرکش چاه 147 رگ سفید  نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد  در پیامی  این موفقیت را  به مهارگران آتش تبریک گفت.

درمتن پیام تبریک آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است: خبر مهار و اطفاء چاه رگ سفید نه تنها ما را بلکه همه هموطنان را خوشحال کرد و تلاش پیگیر مهندسان وکارگران در نزد خداوند نتیجه داد.
در ادامه این پیام آمده است: برگ زرینی از تلاش‌های تکنسین‌های داخلی ورق خورد، آبرویی بر آبروی گذشته صنعت نفت و گاز ما گذاشته شد.
وی عنوان کرد: آفرین بر این مردانگی، بر این غیرت کارشناسان فعال ما، درود بر روح ملی ‌آنها از نزدیک شاهد صبر،مقاومت، ایستادگی و دلسوزی و تلاش برای ابتکار نو بودم.
در این پیام بیان  شده: خدا را سپاسگزارم که در روز میلاد امام حسن عسکری (ع) این خبر خوش نه تنها شرکت نفت وگاز گچساران بلکه استان و کشور را خوشحال کرد.
 ایشان در ادامه این پیام آورده‌اند: من این موفقیت را به مدیران صنعت ونفت در گچساران و جنوب وهمه نیروهای پروژه اطفاء چاه رگ‌سفید و همه تکنسین ها وکارگران تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم در همه صحنه‌ ‌ها با این ایثار و فداکاریشان بدرخشند.

آیت اله سیدشرف الدین ملک حسینی/نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار