کد خبر: ۵۴۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 01 January 2018
 رئیس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاهم نامه همکاری بین هیأت ورزش های همگانی این استان و لرستان منعقد شد.
محمدعلی رهامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری در نشستی در شهر خرم آباد به امضای رؤسای هیأت ورزش های همگانی 2 استان رسید.
وی افزود: موضوع های این تفاهم نامه شامل تربیت نیروی انسانی، برگزاری همایش و دوره های تخصصی مشترک، همکاری دوجانبه در زمینه برگزاری اردوهای گردشگری، بازدیدهای متقابل و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی است.
رئیس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمعی از مسئولان و اعضای هیأت ورزش های همگانی این استان به مدت سه روز از امکانات هیأت ورزش های همگانی استان لرستان بازدید کردند.
رهامی عنوان کرد: علاوه بر این بازدید یک نشست مشترک نیز بین مسئولان و اعضای هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد و لرستان برگزار شد.
وی ابراز داشت: در این نشست در مورد مباحثی از قبیل سند تحول، تعالی و آینده نگری ورزش همگانی، اسناد مالی و اسناد آموزشی هیأت ورزش های همگانی استان های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان بحث و تبادل نظر شد.
رهامی گفت: این بازدید، دیدار و انعقاد تفاهم نامه همکاری با توجه به دستورالعمل فدراسیون ورزش های همگانی مبنی بر ارتباط مستمر هیأت های استانی با یکدیگر انجام شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار