کد خبر: ۵۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 02 January 2018
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  ، در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اشاره به عملکرد جهاد کشاورزی لنده اظهار داشت: همدلی و تعامل و همراهی ادارات شهرستان با این نهاد کاملاً مشهود است.
رستگار افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان جهادکشاورزی توسعه زیرساخت‌های این عرصه در سطح استان در حال تقویت بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل استفاده خواهد شد.
 تصریح کرد: در یک نگاه کلی به استان خواهیم دید که بستر کشاورزی در پهنه جغرافیایی استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته است.
وی در ادامه به نسبت جمعیت روستایی و شهری استان اظهار داشت: بیش از 50 درصد جمعیت استان در سطح روستاها زندگی می‌کنند و همین امر نشان دهنده لزوم توسعه بخش کشاورزی بوده چراکه روستائیان به عنوان اقشار مولد جامعه هستند.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دارای یک عقب‌ماندگی تاریخی بوده و در سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه زیرساخت‌های مختلف آن به خصوص کشاورزی انجام شده ولی هنوز جای کار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای توجه به زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان لنده تاکنون هر درخواستی از این شهرستان را بدون چک و چونه زدن اجرایی کردیم.
رستگار در ادامه به سیاست جوان‌گرایی و استفاده از بانوان در عرصه مدیریتی سازمان جهاد کشاورزی گفت: ما باید بحث جانشین‌پروری و تربیت مدیران آینده را مورد توجه قرار دهیم و از نخبگان و جوانان متعهد و متخصص شهرستان‌های استان به نحو مطلوب استفاده کنیم چراکه بدنه جهاد کشاورزی یک بدنه مسن و قدیمی است.
وی افزود: استفاده از ناظران و جذب انها در راستای حضور در پهنه و استفاده از نیروهای تلاشگر و پویای هر شهرستان بوده که امیدواریم مجوز استخدام از سوی مراجع در اختیار جهاد کشاورزی استان قرار گیرد.
سید عمران تقوی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در ای مراسم به وجود استعدادها و ظرفیت نخبگان کشاورزی در استان اشاره و گفت: ما باید از ظرفیت جوانان متخصص در حوزه کشاورزی در پست‌های مدیریتی بهتر استفاده کنیم.
حسنعلی حسن‌پور معاون فرماندار شهرستان لنده هم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و شعار سال در خصوص توجه به تولید و اشتغال داخلی یادآور شد: ما باید ظرفیت‌های داخلی شهرستان را فعال و بستر بهره‌برداری از آنها را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: دو پروژه مهم دشت بن و کل شور که مطالعه اراضی کشاورزی آنها در دستور کار قرار گرفته لازم است با جدیت بیشتری پیگیر شود چرا که پروژه‌های آبیاری در این شهرستان پاسخگوی نیاز کشاورزان خواهد بود.
در پایان از خدمات 4 ساله مختار مشهدی‌زاده در عرصه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنده تجلیل و حکمت‌الله همتی‌نژاد از جوانان بومی شهرستان لنده به عنوان مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی لنده منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار