کد خبر: ۵۴۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 02 January 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد لطف الله مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مدیریت صحیح امور و افزایش تعداد خانوارهای زیر پوشش گازکشی خانگی  در این  استان از مهمترین عوامل کاهش استفاده از نفت سفید است.

وی با بیان اینکه امسال 11 میلیون و 6 هزار950 لیتر نفت سفید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است، افزود:  این میزان نسبت به سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به توزیع نفت سفید در سال گذشته گفت:  در سال گذشته نسبت به مدت مشابه امسال 14میلیون و 558 هزار و 139 لیتر نفت سفید در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد توزیع شد.

مسعودی  با اشاره به فصل سرما عنوان کرد: برای توزیع نفت سفید در مناطق مختلف این استان که فاقد گاز هستند مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز نداریم.

وی اذعان کرد: بیشترین مصرف کنندگان نفت سفید عشایر و برخی از مناطق روستایی فاقد گاز هستند.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد  ابراز کرد: بیش از 250 عامل در حوزه عشایری و بخش‌های مختلف  شهری و روستایی کار توزیع نفت سفید را بر عهده دارند.

مسعودی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در چند سال اخیر گاز رسانی به مناطق مختلف روستایی سیر صعودی را به خود گرفته است اما همچنان این استان  به نفت سفید  نیاز دارد.

وی به دیگر سوخت‌های توزیع شده در سطح استان اشاره و ابراز کرد: تاکنون 164میلیون و 556 هزار لیتر بنزین، 17 میلیون و 731 هزار لیتر نفت و گاز و یک میلیون و 29 هزار لیتر نفت کوره  در سطح کهگیلویه و بویراحمد امسال توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار