کد خبر: ۵۴۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 02 January 2018
به گزارش تابناک مازندران، دو شب پیش خبر تاسف باری در مازندران منتشر شد که بسیاری از مردم شریف و شهید پرور این استان را متاثر کرد . ماجرا این گونه منعکس شد که شامگاه پنج شنبه  دو فرد ناشناس با در دست داشتن تفنگ با حمله در کنار هیئت علقمه در شهرستان ساری واقع در بلوار کشاورز حمله نمودند. 
 
این ضاربان که سوء سابقه فراوانی داشتند، ۲ نفر به نام های الف-ج و ع- ج را مجروح و سوار بریک خودروی ۲۰۶ از محل حادثه متواری شد. 
 
در پی این اتفاق احمد حسین زادگان فرماندار ساری جمعه در گفت و گو با خبرنگاران نام یکی از این افراد  را ' ع - ر ' ذکر کرد و افزود که وی با یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه ای فردی به نام ' جولایی ' را زخمی کرد.
 
وی انگیزه این حمله را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت : در مورد نوع اختلاف موضوع در دست بررسی است . 
  
 
فرماندار ساری افزود : در این حمله فقط یک نفر زخمی شده که به بیمارستان انتقال یافته است و هیچ کس دیگری صدمه ندیده است. 
 
پیش از این شاهدان عینی از حمله مسلحانه به هیات مذهبی علقمه ساری خبر داده و مدعی شده بودند که 2 نفر بر اثر این حمله زخمی شدند. 
 هیات علقمه در بلوار کشاورز شهر ساری فعالیت دارد . این هیات سال 82 به ثبت رسید.
  
او ادامه داد : این حادثه برخلاف آنچه که در فضای مجازی منعکس شده مسلحانه به معنایی که مردم در ذهن دارند نبوده و حمله کننده با تفنگ ساچمه ای به پای راست مضروب شلیک کرد و از صحنه گریخت .
 
این شاهد عینی گفت : افراد حاضر در صحنه بلافاصله فرد مضروب را به بیمارستان رساندند و دقایقی بعد هم موضوع خاتمه و برنامه هیات ادامه یافت . وی افزود : فرد حمله کننده از اراذل و اوباش بوده و ظاهرا بتازگی از زندان آزاد شده بود . 
   
در ضمن حجت‌الاسلام ابوالقاسم جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، حادثه حمله مسلحانه  فرد ناشناس به هیأت عزاداری علقمه در مرکز مازندران را تکذیب کرد. 
  
وی با اشاره به اینکه حادثه تیراندازی هیچ گونه ارتباطی با هیأت عزاداری نداشت، اظهار کرد: ضاربان به‌دلیل خصومت شخصی به فرد مورد نظر که در خارج از هیأت عزاداری بود، تیراندازی کردند. 
  
وی با بیان اینکه ضاربان از چندی قبل با مضروب مشکل شخصی داشتند، افزود: پنج‌شنبه شب مورخ 15 مهرماه جاری مضروب به همراه برادرش در حاشیه خیابان از بلوار کشاورز در حال تردد بودند که در فاصله پنج متری از داخل خودرو با سلاح شکاری به فرد مورد نظر شلیک شد. 
  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، اضافه کرد: مضروب از ناحیه پا مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. 
  
این مسؤول گفت: در همان ساعات اولیه دستور ویژه برای شناسایی عوامل تیراندازی و ورود به مخفیگاه صادر شد. 
  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، افزود: با اقدامات انجام شده یکی از عوامل تیراندازی که مظنون اصلی است، دستگیر می‌شود. 
  
جعفری از تشکیل تیم ویژه در پلیس اطلاعات امنیتی انتظامی مازندران خبر داد و تصریح کرد: اقدامات لازم برای دستگیری یکی دیگر از عوامل تیراندازی که متواری شد در حال انجام است.
 
به هر حال آنچه مسلم است این متخلفان باید به اشد مجازات تنبیه شوند تا اشخاص دیگری به خود اجازه ندهند در شبهای که مردم پرشور استان در حال سوگواری سرور شهیدان می باشند با این موارد رو برو شوند . 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
salam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
چه موقع عزادریه تا بهشان شلیک کنن هیچ جیز جای خودش نیست تو ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار