کد خبر: ۵۴۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 02 January 2018
25 میلیارد تومان تسهیلات خودکفایی و قرض الحسنه کارگشایی از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به مددجویان پرداخت شد.  
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از تسهیلات پرداختی این صندوق به مددجویان ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه این صندوق با هدف ارائه تسهیلات آسان‌تر و سریع‌تر به نیازمندان تأسیس‌شده، گفت: در 9 ماهه سال جاری 6 هزار و 97مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی بااعتبار 25 میلیارد تومان به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع وام‌های پرداختی این صندوق پنج هزار و 465 مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی است، افزود: در این زمینه 15میلیارد و 181 میلیون تومان به‌منظور حل مشکلات فوری نیازمندان ازجمله درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی و غیره پرداخت شد.
نادری به پرداخت 632 مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: مبلغ پرداخت‌شده در این زمینه 9میلیارد و 780 میلیون تومان است که بیشتر در زمینه اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی اعطاء شد.
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه این صندوق در شهریورماه 95     به‌منظور رفاه حال مددجویان این نهاد افتتاح شد، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات در این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود و این صندوق قرض‌الحسنه به‌مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
وی از مشارکت خوب مردم استان برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تقدیر کرد و گفت: امید است با مشارکت بیش‌ازپیش خیران و سپرده‌گذاری در این صندوق، زمینه ارائه خدمات بهتر به نیازمندان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار