کد خبر: ۵۴۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 04 January 2018
 رئیس هسته گزینش استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هسته گزینش در این استان کمبود نیروی انسانی و چارت سازمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ذبیح الله انصاری‌طلب ظهر امروز در جمع گزینشگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به محض اجرای دستورالعمل تشکیل شورای هم اندیشی در کشور، این شورا در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و جلسات آن به طور منظم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در سفرهای استانی دبیر هیئت عالی گزینش کشور به این استان و در جلسات کارگروه‌های منطقه‌ای هر بار مشکلات مطرح و پیشنهادت ارائه شده که انتظار می‌رود، این پیشنهادات وارد مرحله اجرا شوند.

انصاری‌طلب با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی و چارت سازمانی مشکل هسته گزینش در استان است، ادامه داد: به دلیل حجم کاری هسته‌ها ضرورت دارد نحوه ارتقاء چارت سازمانی و کمبود نیرو مورد توجه واقع شود.

رئیس هسته گزینش استانداری کهگیلویه وبویراحمد به مسئله آموزش نیرو‌ها در هسته گزینش، تغییر وضعیت قراردادی‌ها در این بخش و تشکیل سازمان مستقل گزینش با اعتبار خاص تاکید کرد.

امام جمعه موقت یاسوج نیز در این نشست گفت: گزینش از ارکان و امری اساسی از دیدگاه و باور معصومین (ع) و از منظر قرآن کریم بوده و باید این خواستگاه با دقت مورد توجه مسئولان و متولیان آن قرار گیرد.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم افزود: کار گزینش در نظام دینی ما با باور‌ها، ارزش‌ها و ایمان افراد آمیختگی دارد و باید این ملاک‌ها با هم هماهنگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسائلی از جمله اخلاقی، مالی و رفتاری در امر گزینش مهم است، تاکید کرد: در آموزش‌ها در این خصوص دوره هائی از نهج البلاغه بطور مستمر برگزار شود.

موسوی اعظم بیان کرد: در امر گزینش باید خط و خطوط‌ها را کنار گذاشت و ملاک و معیار را ارزش‌های دینی، انسانی و تعهد بگذاریم و به گونه‌ای عمل کرد که ایمانمان لکه دار نشود و حق و حقوقی از کسی ضایع نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار