مدیر آموزش و پرورش لنده گفت: 480 دانش آموز این شهرستان بسته آموزشی رایگان بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان را دریافت کردند.
کد خبر: ۵۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 06 January 2018

علی جاویدان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بسته های آموزشی که هرمجموعه شامل 12 جلد کتاب کمک درسی است ، در بین دانش آموزان 7 دبیرستان این شهرستان توزیع شدند.

وی اضافه کرد: توزیع این کتاب ها و بسته های آموزشی به صورت پکیج های کامل بوده و به ازای هر  4 دانش آموز یک پکیج کتاب های کمک آموزشی در بین آنها توزیع شده است.

جاویدان اظهار کرد: کتاب های کمک درسی به ارزش بیش از پنجاه دو ملیون تومان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و پس از پایان سال تحصیلی در کتابخانه این مدارس برای استفاده مجدد به امانت گذاشته می شود. 

مدیر آموزش و پرورش لنده گفت: کتاب های کمک درسی با توجه به منویات مقام معظم رهبری  و در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان و رفع محرومیت آموزشی از مناطق کم برخوردار و نیز ایجاد بستر مناسب برای ورود دانش آموزان این مناطق به دانشگاه ها اهدا شده است.

 جاویدان همچنین افزود: با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان با همکاری بنیاد علوی همچنین ، سه مرحله کنکور آزمایشی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی و 3 مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی برای دانش آموزان پایه های اول ،دوم و سوم برگزار میشود.

وی گفت: رسالت بنیاد علوی تحقق عدالت آموزشی از طریق تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مناطق محروم است و دراین راستا بنیاد اقدام به توزیع بسته های آموزشی و کتاب های کمک درسی و برگزاری آزمون های  سراسری در شهرستان لنده کرد .

رئیس آموزش وپرورش لنده خاطر نشان کرد: کتب اهدای بنیاد علوی در پایه چهارم دبیرستان در اختیار دانش آموزان و در پایه های اول ، دوم و سوم با هدف رونق دهی به کتابخانه های مدارس و استفاده همگانی تحویل کتاب خانه های مدارس قرار گرفت .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار