معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج با بیان اینکه در این طرح پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شود، گفت: برای پروانه های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی ۲۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 07 January 2018
معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سالجاری ادامه دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شهرداری، سید ذبیح الله رمضانی در تشریح طرح های تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی شهرداری یاسوج افزود: طرح تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شده و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است.

رمضانی با بیان اینکه در این طرح پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شود، گفت: برای پروانه های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی ۲۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.

معاون شهردار یاسوج افزود: هم چنین برای پروانه های تجاری و مسکونی ۲۵ درصد تخفیف عوارض شهرداری اعمال خواهد شد.

وی گفت: چنانچه مالکین محترم قصد تخریب و نوسازی ملک خودرا داشته باشند پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد.

رمضانی تاکید کرد: هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج تصریح کرد: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده صد، هزینه های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی شود.

وی با بیان اینکه در ماه های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نگردد و شامل این تخفیف نگردد، توصیه کرد: مالکان محترمی که قصد دارند از مزایای این طرح بهرمند شوند از هم اکنون با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان نسبت به تشکیل پرونده، تهیه نقشه و مراحل انجام صدور مراحل پروانه اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار