کد خبر: ۵۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 07 January 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ناآرامی‌های اخیر بیانیهٔ صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

” و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا ”

مردم شهیدپرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد

بی شک صبر و پایمردی شما در صحنه‌های انقلاب اسلامی از جمله در هشت سال دفاع مقدس با افتخار در تاریخ ایران به زیبایی ثبت گردیده و ماندگار خواهد شد.

شما به دنیا نشان دادید و ثابت نمودید علی رغم کمبودها و مشکلات اقتصادی و معیشتی به آرمانهای اسلام ناب محمدی، تفکر امام راحل و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری وفادار مانده و خواهید ماند.

اینک بعد از چهار دهه ایثار، گذشت و مردانگی، دشمنان قسم خورده و مزدوران خبیث قصد دارند از مطالبه گری بحق شما مردم شریف سوء استفاده نموده و آن را به انحراف برده و امنیت و آسایش عمومی را به ناامنی و بی ثباتی تبدیل نموده و به مقدسات اسلام، شهداء و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی جسارت کرده و اموال عمومی را تخریب نمایند. حمایت بی دریغ سردمداران کفر جهانی، صهیونیسم و ارتجاع تکفیری منطقه از آشوبگران، هر انسان بصری را به دوری و پرهیز از این عوامل خودفروخته و خائن رهنمون می‌نماید.

ما ائمه جمعه استان با تذکر اکید به مسئولین محترم برای حل مسائل معیشتی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و ضمن تأیید خواسته‌های بحق شما، اقدامات غیرقانونی و غیر شرعی اخیر اغتشاشگران و اهل آشوب و بلوا را محکوم می‌نماییم، و از شما مردم بصیر و ولایتمدار می‌خواهیم کماکان در دفاع از نظام اسلامی حول محور ولایت فقیه راسخ و استوار بمانید تا به فرموده معمار کبیر انقلاب آسیبی به مملکت نرسد. ما همچنان زبان گویای مطالبات بحقتان خواهیم ماند و از اینکه با شرکت در تظاهرات و تجمعات از آشوبگران تبری می‌جویید در کنارتان هستیم و این همراهی با شما در مسیر امام راحل و ارزش‌های انقلاب را جزء رسالت گران سنگ خویش میدانیم و به حکم آیه ” فَاستَقِم کما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَک ” راست قامت و استوار در مسیر حق با شما به پیش خواهیم رفت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار