مسلم جهانبخش جوان معلول کهگیلویه و بویراحمدی است که دارای توانایی خارق العاده ای است و به واقع جمله " معلولیت محدودیت نیست " را ترجمه کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 08 January 2018

شاید تا به حال این جمله را شنیده اید که گفته می گوید " معلولیت محدودیت نیست" اما جوانی در کهگیلویه و بویراحمد ، این جمله را به فعلیت درآورده و با هنرمندی خود ، بر نقصان جسمی خود چیره شده است و با تخصص ویژه ی هنری اش همگان را به تحسین واداشته است.
مسلم جهانبخش جوان معلول کهگیلویه و بویراحمدی است که توانایی خارق العاده ای در نقاشی دارد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسلم جهانبخش، جوان 23ساله دهدشتی که از چند ناحیه دچار معلولیت است، هم به مدارج بالای علمی رسیده و هم تبدیل به یکی از چهره های شاخص عرصه هنر شده است.
وی در خصوص میزان معلولیتش می گوید: در ناحیه مچ دو دست ویکی ازپاهایم دچار معلولیت هستم و زبانم نیز دچار لکنت بود ،که با انجام عمل جراحی وضعیت بهتری پیدا کرده است.
جهانبخش گریزی به سالهای کودکی زد و گفت: درسن هفت سالگی برای ثبت نام به مدرسه ای مراجعه کردم ولی آنها هر بار به بهانه ای مرا نپذیرفتند تا اینکه در یک مدرسه عادی مشغول به تحصیل شده و موفق به کسب چندین مقام مهم شدم.
 
کلکسیونی از معلولیت با مهارتی ویژه برای یک جوان معلول + فیلم

این هنرمند معلول هم استانی ادامه داد: مسئولان مدرسه ای که مرا نپذیرفته بودند با مشاهده این وضعیت از من خواستند در مدرسه آنها مشغول به تحصیل شوم ولی من نپذیرفتم و درهمان مدرسه درسم را ادامه دادم.
جهانبخش درخصوص انتخاب هنر نقاشی افزود:درسن ده سالگی و با استفاده از رنگ و روغن وارد عرصه نقاشی شدم و بعد از آن این هنر را با استفاده از سیاه قلم و مداد رنگ ادامه دادم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار