نشست شهردار لنده با نیروهای ستادی
اولین نشست شهردارلنده با نیروهای ستادی شهرداری برگزار و دراین نشست شهردار اصول مدیریتی خود را عنوان و از کارکنان خواست تلاش شود نگاه مثبت افکار عمومی به شهرداری تقویت شود
کد خبر: ۵۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 08 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد اولین نشست شهردارلنده با نیروهای ستادی شهرداری لنده برگزار و دراین نشست شهردار اصول مدیریتی خود را عنوان و از کارکنان خواست تلاش شود نگاه مثبت افکار عمومی به شهرداری تقویت شود

مختار مشهدی زاده شهردار لنده در نشست با نیروهای ستادی این شهرداری با تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورا و شهرداران گذشته گفت : مهمترین عامل در پیشبرد اهداف هرنهادی تعامل و همکاری کارکنان آن مجموعه است که نتیجه این تعامل خدمات دهی مثمر ثمر به جامعه خواهد بود .

مختار مشهدی زاده با نفی کردن مقوله قومیت در امورات اداری خطاب به کارکنان یاد آور شد: انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای شهر درآن نگاه قبیله ای وجود نداشت و توصیه میکنم
در مسیری که قراراست با هم حرکت کنیم دست هر شهروندی را بگیرد و نگاه مطرود قبیله ای را کنار بگذارید که عصر حاضر نگاه قبیله ای را برنمی تابد ازین رو که نگاه قبیله ای باعث میشود سرعت و شتاب از برای پیشرفت و آبادانی منطقه گرفته شود .

شهردار لنده خاطر نشان کرد: سه اصل مدیریتی برای شهرداری لنده انضباط کاری، احترام به ارباب رجوع و شفافیت مالی خواهند بود .

مشهدی زاده بیان داشت : اموراداری موظف است مساعل مربوطه را ماهیانه به صورت مکتوب ارائه و همچنین ایشان رعایت صرفه جویی و دقت نظر در مساعل مالی در امور مالی و ساختمان را خواستار شد .

مشهدی زاده خاطر نشان کرد : تلاش کنیم ارتقا و تقویت چهره مثبت از شهرداری نزد افکارعمومی ایجاد و نگاه گذشته به شهرداری تغییر کند که لازمه آن درنظر داشتن سه اصل مهم انضباط کاری ، احترام به ارباب رجوع و شفافیت مالی خواهند بود.

شهردار لنده درپایان با اشاره به مهمترین برنامه های شهرداری گفت : تعیین تکلیف ساختمان قدیم شهرداری ، ساماندهی بازار هفتگی ، پایانه مسافربری و آرمستان و همچنین فعالیت های عمرانی در راستای ایجاد رفاه اجتماعی از قبیل ساماندهی پارک امید، کارخانه آسفالت و ترمیم کوچه ها ،خیابانها و معابر شهر در دستور کار قرار خواهند گرفت .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آقای مشهدی زاده ببینیم وتعریف بکنیم اول تعامل وتفاهم رادرشورا ایجادکن (ایندغل دوستان که می بینی @مگسان ندگردشیرینی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
الحمدالله شهردار محترم سه اصل مدیریتی که بیان فرمودند را خودشون دارند وپایبند هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار