کد خبر: ۵۴۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 08 January 2018
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان بخش دولتی و خصوصی این استان 970 میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکارند.

به گزارش ایرنا، عباس نورمحمدی روز دوشنبه در نشست شورای اداره کل تامین اجتماعی در گچساران افزود: این طلب تامین اجتماعی از تمام ادارات دولتی، شرکت ها، صنوف و کارگاههای زیر پوشش بیمه اجباری، اختیاری و مشاغل آزاد در استان است.
وی بیان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه ها از سوی کارفرمایان ضامن اجرای تعهدات این سازمان است.
نورمحمدی ابراز کرد: میزان بدهی کارفرمایان در شهرستان گچساران ۲۸۰ میلیارد ریال است.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان فرصت های زیادی برای پرداخت این میزان بدهی در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی و همچنین همکاری با دستگاهها اجرایی و شرکت های دولتی و خصوصی تاکنون داده است.
نورمحمدی ابراز کرد: هم اکنون بیش از 60 درصد از ابلاغ های احکام مطالبات کارفرمایان در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی اعتراض به بدهی اعلامی سازمان تامین اجتماعی را حق طبیعی و قانونی آنها دانست و گفت: کارفرمایان از زمان صدور اعلامیه مربوط به بدهی حق بیمه خود 30 روز فرصت اعتراض دارند و پس از پایان این مهلت بدهی آنان به مرحله قطعی خواهد رسید.
نورمحمدی پاسخ مستدل و قانونی به اعتراض کارفرمایان را وظیفه کارشناسان شعب تامین اجتماعی دانست .
وی گفت: منابع مالی سازمان تامین اجتماعی از محل حق بیمه های پرداختی از سوی کارفرمایان و کارگران تامین می شود و در صورت پرداخت نشدن در خدمات رسانی به بیمه شدگان وقفه ایجاد می شود.
وی ابراز کرد: کارفرمایان و کارگران در شرایط سخت برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تلاش می کنند و حمایت از آنها رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار