کد خبر: ۵۴۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 09 January 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری، نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۹ د‌ی‌ماه با اشاره به قیام مردم شهر قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ اظهار کرد: این روز یکی از روزهای مهم در تاریخ مبارزات نهضت اسلامی به رهبری امام راحل است.
وی با بیان اینکه مردم در این روز ولایتمداری خود را به اثبات رساندند، بیان کرد: مردم ایران در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند که در روز ۱۹ دی اوج این بصیرت در حمایت از روحانیت و رهبری نهضت بود.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزهای بزرگی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده که در همه این روزها بیش از هر چیز مردم اثبات کرده‌اند ولایتمداری در ذات آن‌هاست و در برابر کسانی که مقابل ولایت می‌ایستند قد علم می‌کنند.
حجت‌الاسلام بزرگواری همه دستاوردها و پیروزهای ملت ایران را در طول تاریخ و به خصوص در سده اخیر به دلیل همراهی با روحانیت و علما دانست و افزود: در جاهایی که موفقیت کسب کرده‌ایم و بر دشمن چیره شده‌ایم حاصل همراهی با روحانیت بوده کما این که در طول چهار دهه اخیر همه پیشرفت‌ها را مدیون تبعیت از ولایت فقیه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار